skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars 3D

(Læst 16122 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Jo men altså hvis det var meningen de skulle ramme biograferne i sep og okt så er der vel ikke så meget mere arbejde i dem. Jeg er selvfølgelig glad for at de koncentrere sig 100% om de nye film, men overvejer bare om et filmselskab ikke kan lave mere end en ting ad gangen ?
I reject your reality and substitute my own!!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Tja, de har jo ikke ligefrem udgivet særlig mange film i forvejen. De har haft med SW filmene at gøre, Indy, Willow og Lucas' andre projekter og de kom kun en af gangen alle sammen.

Og der må jo være en god grund til at de vælger ikke at udgive II og III lige med det samme, som de bare vælger ikke at sige offentligt.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Det er utvivltsomt for at komme tættere på præmieren på Episode VII, at de vælger at udsætte dem og bruge dem som en appetitvækker. men det bliver godtnok sammenprsset så, hvis de skal udgive Episode II, III, IV, V og VI i 2014 og 2015. Var den oprindelige plan ikke en film om året (inden der var snak om Episode VII), så måske kommer de rigtige Star Wars film først som 3D mellem Episode VII og VIII.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Det med en film om året var et rygte om hvad de ville når de var færdige med  7-9, men det er ikke blevet bekræftet af hverken Disney eller Lucas film. Men indtil VII blev annonceret var det planlagt at II og III skulle komme i år og der var rygter om at IV og V ville komme i 2014 og så skulle vi slutte med VI i 2015. Det er i hvert fald det jeg har hørt og læst rundt omkring.

Men ja det bliver dælme presset, med mindre de som du sagde vælger at komme med IV-VI mellem VII og VIII. Men så får de dælme stadig travlt. Men ok jeg vil hellere se noget nyt og håbe på det er godt.
I reject your reality and substitute my own!!

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Jeg tænker på dengang, det blev offentliggjort at PT og OT ville komme som 3D, skulle det så ikke have været januar 2012, 2013, 2014, 2015, og 2016 de skulle have været udkommet?. Har ikke hørt, der skulle have været kommet 2 film i år.

Med hensyn til tiden efter Episode IX, så må de ikke lave flere film, hvis jeg skulle bestemme. Disse tre kommende sequels, er trods alt George Lucas' ideër fra 1970'erne og 1980'erne. Eller i hvert fald baseret på hans idëer fra de ntid.
Senest Redigeret: 02-02-2013, 09:16:08 af HWR
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
De kan jo sådan set gøre med dem hvad de har lyst, eftersom de ejer rettighederne, Wulff. I hvert fald så længe at fansene stadig er tilfredse med dem.

Og Wulff ang. 3D filmene, II og III var sat til at komme i september og oktober i år, så hvis de havde holdt deres løfte, skulle ANH allerede være kommet næste år. Der var sat premieredatoer og det hele, før de pludselig annoncerede at de var sat på standby.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Episode 1 var så også en temmelig ynkelig affære.

Synes godtnok ikke. At 3D effekten var ret god i The Phantom Menance, så er den ikke bedre i de andre, så behøver de for min skyld ikke udgive resten.
Darth Pingu Awakens

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Dan, du har set at emnet er 2 år gammelt ik'?  :-P

Jeg kan da tilføje, at Revenge of the Sith 3D har premiere til Star Wars Celebration nu i april og Attack of the Clones 3D havde vist premiere til en af de tidligere Celebrations, så de er altså noget bagefter planen, men nu har de vel også travlt med de nye film.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment