skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars 3D

(Læst 18018 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

darth vondo

• you can not kill the metal
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • det er mig og jeg er 11 og jeg har intet liv. lol
Jeg må sige at jeg er rigtig glad for at star wars nu også kommer i 3D. Så kommer jeg alligevel til at se star wars i biografen. Jeg synes også at 3D er ganske udemærket. Jeg var inde og se alice in wonderland (egentlig en film jeg havde sværget at jeg ikke ville se men jeg fandt ud af at det var en mere voksen version) og det var faktisk nogen rigtig gode 3D efekter. Jeg tog på nogen tidspunkter mig selv i at gribe ud efter tingene :-D Så også pirates of the caribbean i 3D. Det var ikke helt så godt men dog fint nok alligevel selvom at det nogen gange lignede pap der var stillet op. Har også planer om at tage ind og se harry potter i 3D med en af mine venner :-)
i love metallica, iron maiden, linkin park and disturbed. hard rock halleluja. stop all this madnees on earth or we are out of the silent planet

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Må indrømme, at jeg ikke har været videre imponeret over de 3D film der har været hidtil. Det har været flot, men ikke så flot, som de skruer ens forventninger op til at være. Håber virkelig, at det bliver anderledes med SW filmene :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Vi da nok tage ind og se dem i 3D, i hvert fald de tre gamle film, prequals filmene siger mig ikke det helt store.

Husker stadig tydeligt, da jeg så Imperiet Slår Igen i biografen, da den fik re-premiere i 1984 eller 1985, det er så desværre den eneste af de tre jeg har set i original udgave i biografen, de andre har jeg kun set i SE i 1997, og det er bestemt ikke det samme. Det hænger nok sammen med, man havde set filmene adskillige gange før, og allerede kendte til en del af de scener, som var sat ind, derfor var der ikke de store overraskelser, blev dog overrasket ovet ar scene med Luke, Biggs og Red Leader var sat ind. At man i mellemtiden var blevet 12 - 13 år ældre og derfor ikke så let at begejstre betyder jo også noget.

Derfor forventer jeg heller ikke denne gang samme sus, så første gang jeg så hver af de tre film, går man ind med den forventling er jeg bange for, at man bliver skuffet. Går man derimod ind med den indstilling at gense filmene blot i "forbedret" kvalitet skal det nok blivet fedt nok.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
I Amerika vises en trailer for EP1-3D før filmen The Three Musketeers 3D (som jo har dansk premiere i dag).
Måske vi er heldige at få et kig i Danmark også - omend amerikanerne får først The Three Musketeers den 21. oktober, så det er ikke sikkert.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Se hvad jeg fandt på starwars.com:  :-D

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er en ret flot plakat. Har ikke de store forventninger til 3D effekterne, men der er jo plads til overraskelse. Lucas har jo overrasket før, når det kommer til grafikken.

Det jeg mest glæder mig til, er at opleve alle seks film i biografen. Har kun set PT filmene i biograferne, så glæder mig til endelig at opleve IV-VI på det store lærred :-)

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Helt sikkert en god undskyldning for at komme i biografen for at set STAR WARS!!

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Det er nu muligt at se traileren fra TPM 3D her: Trailer

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Det ser rigtigt godt ud :)

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
De 3D-briller man kan købe hvis man køber billet i biografen kan ses her:

Mystiske Mox

• Youngling
  • **
De vil gerne tjene penge så klart de prøver at komme med på 3D bølgen.

Et er at konvertere film til 3D, det kan kun blive dårligere end film, der er filmet til 3D.
Men selv film filmet til 3D har en billedkvalitet, som er et godt stykke fra hvad vi ser i 2D.
Billedet er langt skarpere i 2D og står langt mere roligt. Jeg forstår ikke hvorfor nogle vælger at se film i 3D, når det ikke er i nærheden af 2D´s billedkvaliteter.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
For mig i SW's tilfælde er det for at genopleve glæden ved at se SW i biografen igen og ikke nødvendigvis for 3D effekternes skyld. Glæder mig især til OT kommer ud, da jeg endnu ikke har oplevet dem på det store lærred. Der er bare noget specielt ved at se dem i biografen frem for hjemme på sit fjernsyn. Og mange jeg har talt med om det har det lige sådan.

Men ellers er jeg helt enig med dig. Der har ikke været noget stort ved 3D effekterne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Nææ du, SW skal ikke i 3D, giv mig hellere de originale udgaver. Ikke de nymoderne med en masse CGI men med dukker, div bluescreen fejl og hvad der ellers følger med.

I reject your reality and substitute my own!!

Mystiske Mox

• Youngling
  • **
For mig i SW's tilfælde er det for at genopleve glæden ved at se SW i biografen igen og ikke nødvendigvis for 3D effekternes skyld. Glæder mig især til OT kommer ud, da jeg endnu ikke har oplevet dem på det store lærred. Der er bare noget specielt ved at se dem i biografen frem for hjemme på sit fjernsyn. Og mange jeg har talt med om det har det lige sådan.

Men ellers er jeg helt enig med dig. Der har ikke været noget stort ved 3D effekterne.

Ja, det er en grund som jeg kan forstå, hvem vil ikke gerne se filmene på det hvide lærred.
Jeg har oplevet samtlige film på det hvide lærred, herunder Phantom Menace under eksotiske forhold da jeg så den i Hong Kong.

Hvis 3D ikke forbedres dramatisk så måtte det for min skyld gerne dø, hellere i dag end i morgen.
Og jeg har ikke engang problemer med ondt i hovedet, synet eller brillerne, som nogle har.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Det er lige gået op for mig at jeg er gået glip af eps. 1 3d. Hvornår kommer eps 2 i 3d?