Vi da nok tage ind og se dem i 3D, i hvert fald de tre gamle film, prequals filmene siger mig ikke det helt store.
Husker stadig tydeligt, da jeg så Imperiet Slår Igen i biografen, da den fik re-premiere i 1984 eller 1985, det er så desværre den eneste af de tre jeg har set i original udgave i biografen, de andre har jeg kun set i SE i 1997, og det er bestemt ikke det samme. Det hænger nok sammen med, man havde set filmene adskillige gange før, og allerede kendte til en del af de scener, som var sat ind, derfor var der ikke de store overraskelser, blev dog overrasket ovet ar scene med Luke, Biggs og Red Leader var sat ind. At man i mellemtiden var blevet 12 - 13 år ældre og derfor ikke så let at begejstre betyder jo også noget.
Derfor forventer jeg heller ikke denne gang samme sus, så første gang jeg så hver af de tre film, går man ind med den forventling er jeg bange for, at man bliver skuffet. Går man derimod ind med den indstilling at gense filmene blot i "forbedret" kvalitet skal det nok blivet fedt nok.