skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars 3D

(Læst 17302 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Qui-Gina Jinn

• Clone 7 - hunkønsklonen af Qui-Gon Jinn og klonen med rygrad & den VenneVenlige Uddannelse
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
  • En Master + En Padawan = To Jedi Knights
*Knurrer*

Hvorfor skal alt laves i 3D?

*sætter sig i et hjørne og surmuler*

Det er snyd, når man ikke er i stand til at se 3D!!!

I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it!

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Det kan der være noget Om Gina, Det er rigtigt argeligt, jeg må også inrømme at jeg ikke er ''helt oppe og køre'' over at de kommer i 3D med det er da meget sjovt

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Det er rigtig ærgeligt at du ikke kan se dem Gina :-(

Jeg har været inde og se to film i 3D og må indrømme at ingen af dem imponerede mig videre (3D mæssigt). Var mere imponeret over grafikken på en af trailerne til en kommende film, der blev vist ved den ene af de to.

Men, det er trods alt Lucas og hans hold der står bag dette projekt. Han har imponeret os mange gange før grafik mæssigt. Who knows, det kan også ske i denne forbindelse.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Jedi Knight of Den

• Gæst
Enig med Jaina,  Lucas har jo åbenbart en evne for at imponerer grafisk, så hvem ved?

Tror egentligt bare at den 3D-trend, der er ved at komme skal bane vej for ny teknologi. For nu er 3D jo egentligt ved at have nogle år bagefter sig, uden egentligt at have haft noget kæmpe gennembrud, efter min mening. Så det er vel nok bare for at bane vejen for ny teknologi (så holografi eller lign.) Det skal jo nok alt sammen komme på et tidspunkt og blive måden man ser film på en gang i fremtiden.

Men det selvfølgelig træls at man ikke kan se 3d, men som sagt tror jeg først det kommer til at "betyde" noget om nogle år. Det er først nu at 3D-fjernsyn og  pc-skærme er begyndt at komme på markedet for alvor.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Selvom jeg udemærket er i stand til at se 3D, så irriterer det mig at man skal have specielle briller på. Jeg bruger briller til hverdag, og jeg husker en tur ind for at se Avatar, hvor jeg ikke havde fået mine kontaktlinser med (jeg bruger normalt kun kontaktlinser når jeg er i kostume). Det betød, at jeg skulle sidde og få hold i nakken for at holde to sæt briller på næsen, og havde mit udsyn begrænset til det lille felt, hvor brillerne overlappede hinanden. -af samme grund interesserer ideen om 3D-fjernsyn mig meget lidt :wink:
Om jeg vil se star wars i 3D, ved jeg ikke rigtig. Der skal i hvert fald tales godt for effekterne :-P

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Jedi Knight of Den

• Gæst
Så vær du glad for at de fjernsyn og computerskærme der bliver produceret i dag har effekten uden man behøver briller  :wink:

Tror nok jeg vil se den i 3D, men om jeg køber en box med effekterne er jeg ikke klar over. Det kommer nu også an på effekterne.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Som sagt så kan jeg ligesom Gina ikke se 3D effekten (ihvertfald meget voldsomt begrænset), men jeg planlægger helt klart at tage ind og se filmene. Kan ikke helt forstå man vil lade en sådan chance forbigå sig, altså at se filmene i biografen, for nogen igen, for andre for første gang ^^
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
3D versionen af Phantom Menace har nu fået officiel dato for biografpremieren - nemlig 10. februar 2012.

Kilde: StarWars.com

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Så mangler vi bare at få arrangeret alle sammen at tage ind og se den i Imperial (forhåbentlig kommer den der XD)
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Another chance to jump in the armor.

count me inn Alus ;)
Darth Pingu Awakens

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Vi kunne allesammen bare tage ind og se den i hjørring bio! :D De har da 3D!  :wink:

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
jeg er helt klart også med på en premiere i KBH :wink:

johnverner

• Gæst
det ku da være ok nice. med blaster skudende i 3D :-D men så tænk lige på at Jar Jar binks også skal være i 3D :-(

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er nok tll at overleve. Han er ikke så slem som alle får ham til at være, efter min mening.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Jeg har lige set en film for første gang i 3D (2 på flugt) så nu glæder jeg mig helt vildt til at se alle star wars filmene i 3D i biografen.

Men jeg havde lidt svært ved at opfange de hurtige 3D bevægelser...