skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars 3D

(Læst 17298 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dark Jedi

• I am are Sith Lord Join me in the parth to the dark side
  • Jedi Ridder
  • Join The Dark Side
Så skulle det vist være ganske sikker måske se linket http://beep.tv2.dk/entry.php/id-357066.html. at Lucas vil udsende star wars i 3D

KasperNymand

• Gæst
Det er jo lige det, jeg i hvert fald har ventet på!
Komme på en rejse i Star Wars universet, håber så meget det bliver til virkelighed!

Håber mest på der kommer nye episoder af Star Wars i 3D, i stedet for at konvertere de gamle film om til 3D.
Én ting er helt sikkert, jeg kommer i hvert fald til både at se filmen nogle gange i biografen, samt købe den på BluRay 3D!

Tak for linket! :)

PS.
Ved godt indlægget er lidt gammelt, men det gør vel ikke "gammel"heden dårligere. ;)

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Hmm SW i 3D. Ved ikke om det er noget jeg er så vild efter, har set et par forsøg på at konvertere ikke 3D film og må sige resultatet ikke var overbevisende.

Men ja det er naturligvis muligt og glæder mig da til at se et evt resultat. Men så skal man måske ud og købe to gange blu ray en med og en uden 3D
I reject your reality and substitute my own!!

KasperNymand

• Gæst
(Star Wars) The Clone Wars: A Jedi Adventure in 3-D, bliver også lavet i 3D.

Læs mere her: http://www.starwars.com/vault/books/theclonewars_3d/index.html

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
Ja, men det er en kommende børnebog, så det er jo noget helt andet.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
de nye 3D fjernsyn (meget dyere endnu)  kan faktiak konventer Star Wars filmene på dvd om til 3D.

har set....ikke lige med SW men en anden film hvordan effekten er, og det synes jeg nu så temmelig nice ud, det virkede ihvertfald super godt....synes bare de nye 3D fjernsyn er alt alt for dyere endnu til jeg gider invester i sådan et stykke legetøj.
Senest Redigeret: 06-07-2010, 22:32:54 af Predator
Darth Pingu Awakens

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Det kunne da være fedt at se den i 3D! Men ellers er der ikke noget i det..

Predator, Nice med et fjernsyn som kan konvatere om til 3D. Sådan et vil jeg have :roll:
Senest Redigeret: 19-10-2010, 00:07:00 af the Marster

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
også mig men ikke endnu, jeg vil ikke betale 12500 for et 32 tommer, det synes jeg er alt for mange penge og ved det bliver både billiger og bedre med tiden.

om et år er det billiger, og en hel de bedre end de modeller som er ude lige nu.
Darth Pingu Awakens

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
også mig men ikke endnu, jeg vil ikke betale 12500 for et 32 tommer, det synes jeg er alt for mange penge og ved det bliver både billiger og bedre med tiden.

om et år er det billiger, og en hel de bedre end de modeller som er ude lige nu.

Du kan få en 50" Samsung C7005 til ca. 12 kilo.

Den skærm jeg har, og må sige det er godt givet ud.

Men selvfølgelig, hvis du har en god skærm i forvejen er det nok fornuftigt at vente. Købte faktisk kun min fordi jeg skulle have en skærm nu, og havde kig på en g20 til 10000. Tænkte jeg lige så godt kunne give de to kilo ekstra, og have det sjovt med 3d fra start.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Benji K

• Føler Kraften
  • *
Den først Star Wars film blir Episode 1 og i 2012

http://www.starwars.com/movies/saga/announce3d/index.html

Jeg skal ind og se dem men eneste lille fejl, man får dælme ondt i øjenene af de 3D briller

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Årh, hvor er det fedt!  :lol:
Har kun set RotS og TCW i biograften, så denne gang må jeg sørge for at se alle :-D

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Er I sikre på, at de kommer i biograferne her i landet? Det siger artiklen i hvert fald intet om :-? Det kan lige så godt betyde, den kun kommer ud i USA. Man ved jo aldrig med Lucas.

Men selvfølgelig håber jeg det sker. Det vil være fedt at se dem alle i biograferne :-) har kun set prequel og TCW, da de blev vist :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
jeg tror sku jeg dropper dem. Gider kun de gamle udgaver fra 80'erne. De tre film er rigtig Star Wars det andet er bare EU!

Darth Malgus

• Dark Lord Of The Sith
  • Youngling
  • **
  • *
  • Run jedi run you've only prolonged the inevitable
Må sgu sige jeg heller ikke er så vild med 3D. Klart jeg skal have dem i BLU-RAY format. Det er sindssygt fedt med den lækre billedkvalitet. Men 3D er gerende at se på. Jeg får ondt i hovedet af det og jeg får slet ikke det samme med når jeg skal sidde med briller på. Det er noget med 3D teknikken snyder øjnene til at tro billedet er 3D eller sådan noget avanceret. I hvert fald må jeg sige 3D kommer aldrig til at blive noget jeg gider.

Men al respekt for dem der gerne vil have det :roll:
The unsuspecting fools, know not what awaits..

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Tja, nu har jeg den mindre defekt at jeg virkelig har svært ved at se 3D effekten i film hvor det er, bevares en film som Avatar fornemmede jeg det i. Men det er helt klart ikke 3D effekten som bliver min årsag til at gå i biografen hvis de alle 6 kommer herhjemme, det bliver ganske simplethen for at endelig opleve dem alle sammen sådan som det er ment de skal nydes. På et biograflærred, og om det bliver de ca. 100 kr billet hver til hver enkelt af filmene ved jeg med sikkerhed også det bliver, om det var 3D, om der er nye scener, eller hva' end udgaver det blev ham dersens onkel George sendte (SE, '97, orginal)

Da Lucas har udtalt at der gerne skulle sendes 1 ud om året vil det jo betyde at med TPM i 2012 vil der gå lidt tid før det hele er ovre i 2017. Dette har også været diskuteret i samlerkredsene (specifikt Hasbro) at det forhåbentlig kan puste noget liv ind i de realistiske figurer overfor Clone Wars animerede (no pun intended), og man kan få en helt ny generation til at se filmene og derved nok også forlænge Hasbro's licens på Star Wars action figures til længere end den nuværende aftale som slutter i 2018. Og hvis visningerne af filmene i biografen igen sørger for det, så har filmene helt klart gjort noget positivt for mig :)
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.