skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Project Natal

(Læst 2971 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
som man troede man havde set alt så jeg dette.

en kammarat viste mig klippet og jeg sad seriøst med åben mund og tænte what the F...  :-o

http://www.youtube.com/watch?v=HluWsMlfj68

http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM

det skulle komme omkring december, så jeg ved godt hvad jeg skal give mig selv i julegave hehe
Darth Pingu Awakens

Sirbie

• Jedi Mester
  • For jeg headbanger stadig!
Pas på Predator!

Det Peter Molyneux der er bag spil som Fable og Black & White, som jeg synes er ganske udemærket spil, men IKKE hvis man forventede alt det som Peter lovede før spillet blev færdigt. Peter har en forfærdelig vane med at love alt for meget, og levere under halvdelen!
No evil intergalactic invasion before tea!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
bummer :(

jeg synes godtnok også de der film virker liiige lidt for utrolige til det helt kan passe, men okay blir det som i filmen på youtube må man sige det er super cool, men indtil da slår jeg lige kold vand i blodet hehe :)

men takker Sirbie :)
Darth Pingu Awakens

Zeerak

• Gæst
Noget der ellers også er værd at undersøge, er playstations 3D legetøj. De ville videreudvikle på EyeToy(tm) således at det kan konkurrer med natal. Det virker for mig lidt mere interessant da man har noget i hånden, imodsætning til med natal.

Jeg har desuden ikke meget tillid til MS programmører, deres slutprodukter er ofte ikke hypen værd. Nej jeg har mere tillid til Sony, de har en større tendens til at lave veludviklede maskiner, spil, programmer osv.

Men ja, hvis natal ender med at være så godt et slutprodukt som det har potentiale til, så bliver det helt fantastisk. :-)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Så er projektet udkommet men har skiftet navn til Kinect.

jeg har lige købt ny X-box 360 250 GB special Edition med tilhørende Kinect.

har prøvet det og det virker bare perfekt.....glæder mig utrolig meget til og se hvad for spil der kommer i fremtiden men det her kan gå hen og blive rigthg sjovt :)
Darth Pingu Awakens

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
der skulle faktisk komme et starwars spil har lavet en tråd om det et eller andet sted

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
kin Kinect ?? ohh det lydr da fedt, så kan man jo nærmest bruge kræften bare ved og vifte med hånden....totalt awsome.

er der nogen her inde der lige har linket så smid det endelig her, det ville jeg gerne se :)
Darth Pingu Awakens

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
Senest Redigeret: 08-06-2011, 10:45:12 af daniel-yoda

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
takker pænt daniel-yoda :)

og ja bliver det som i traileren så skal jeg da helt klart have fat på det, det ser da for fedt ud :)
Darth Pingu Awakens