skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Fejl i alle film

(Læst 6001 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat

[/quote]

Der er ikke lyd i rummet! For at der skal være lyd, skal der være luft og det ved de fleste, at der ikke er i rummet. Desuden ville eksplotionerne overhovedet ikke være så store, da ild også skal bruge ilt.  :-D 

[/quote]

Ja det er både rigtigt og forkert det du siger ang lyd i rummet. Jeg har set et interview med en amerikansk astronaut, der forklarede at han både kunne høre motorlyd fra rumfærgen og andre mekaniske lyde mens han var på en rumvandring. Men kun når han var meget tæt på.

Lyden kan ikke "rejse" uden luft, men er du tæt nok på er det faktisk ikke umuligt at høre noget. Så når der kommer en Tie fighther lige forbi en x-wing vil de formentligt godt kunne høre hinanden.
I reject your reality and substitute my own!!

johnverner

• Gæst
er jeg den eneste der syntes at når Darth vader får taget sin maske af, så hans hoved æggeformet, er det bare mig eller er hans hoved så vokset, siden første gang han fik masken på??? :?

Clone_Commando66

• Star Wars Kotobukiya Collector
  • Jedi Ridder
  • Commander Cody the time has come. Execute Order 66
ved ikke om det er en fejl.
men i empire har lando taget han solos tøj på i slutningen.

http://www.youtube.com/watch?v=dPT9LA-gA58

det virker bare dumt

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Det er ikke en fejl og det er heller ikke Han's tøj, men noget der minder om. Lando har bare en vest og hvid skjorte på. Så det minder meget om  og skjorten ligner næsten den Han bruger.

Men du har ret i, at det virker ret dumt, når det ligner så meget. Men jeg mener ikke, at det kan sættes som en fejl...

:-)

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Kan være, at det er ganske almindeligt tøj. Han Solos bukser med Corellian Blood stripes er jo heller ikke noget, som kun han har.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Ha ha ha ha... Family Guy  :-D :wink: Jeg er sku lidt lige glad. Jeg bære da også tøj som mine helte, jedi's, DBZ og så videre. Måske er det bare Lando's tribute til Han på det tidspunkt, da det er muligt de aldrig ser Han igen?
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

hellbanker

• Uberørt af Kraften
  • *
En fejl der altid har gået mig på, og omsider blev rettet på den sidste remastered dvd boks der kom, var at i Empire Strikes Back, havde officererne på Super Star Destroyeren under en hel scene deres insignias siddende på højre side af uniformen! Hvem hulen sov lige i redigeringen der??!?!!