skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Fejl i alle film

(Læst 6064 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • "A Great Jedi"
Nu laver jeg et emne hvor vi kan snakke om alle fejl.
Jeg lægger ud. I ANH hvor man ser Sand Crawleren er der nogle Jawa´s som er ligeså høje som Owen. Jeg troede de skulle være små.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
at han skyder først i SE.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
den størreste fejl i alle filmene er jeg ikke blev tilbudt en rolle  :lol:
Darth Pingu Awakens

Michael-Jackson

• Gæst
 :lol: Nice. Ville helt vildt gerne selv have spillet Lille Anakin fra Episode I :-)

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Lad os nu tale om film.

Michael-Jackson

• Gæst
Som du siger... Har i set til sidst i Return of the Jedi da Vader dør hvor Luke sidder hos ham at Luke har et eller andet blåt rundt om halsen? Det ligner et tørklæde :lol: Det passer :-o

Michael.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Hvis du mener det stof der hænger fr hans jumpsuit resten af filmen igenne,er det ikke et tørklæde, og det er heller ikke lige frem en fejl, for hvis det havde, havde det nok været blevet ændret lige så snart det hang løst.

Og med Jawas, den eneste jeg synes der var omkring Owens størrelse, er stadig et hoved mindre end ham, og det er jo heller ikke højt. Og bare fordi en gennemsnitshøjde siger, at dhar en vis højde, betyder det heller ikke at de alle er samme højde. Der er i alle tilfælde nogen der kan højere. Så tror ikke at det er en fejl.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Jawaernes højde variere lidt fra jawa til jawa. Det er rigtigt, at nogle af dem er ret høje i forhold til en gennemsnitlig jawa, men det er vel ikke anderledes end at se et menneske på 2 meter. :wink:
Jawaer blev, ligesom Ewoks, spillet af dværge, og nogle dværge er altså næsten 1,5 meter, så synes det er fint nok, at der er lidt variation, og et par stykker er høje.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
og nogen ewokker blev spillet af børn synes jeg og have hørt....lige en hurtig indskydelse  :wink:
Darth Pingu Awakens

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
den størreste fejl i alle filmene er jeg ikke blev tilbudt en rolle  :lol:

Yes en Sith udgave af Jason.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
wow count me inn  :evil:
Darth Pingu Awakens

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
og nogen ewokker blev spillet af børn synes jeg og have hørt....lige en hurtig indskydelse  :wink:

Jeg tror vidst nok, at de blev spillet af børne-dværge - så bliver man heller ikke meget mindre! :-D

Jeg ved godt, at der nok er mange fysiske umuligheder i star wars - men de fleste bliver forklaret på en eller anden fordrejet måde.
Men en ting, som de vidst lige har glemt i ALLE filmene er: Der er ikke lyd i rummet! For at der skal være lyd, skal der være luft og det ved de fleste, at der ikke er i rummet. Desuden ville eksplotionerne overhovedet ikke være så store, da ild også skal bruge ilt.  :-D  Det er faktisk en fejl der bliver begået i næsten alle sience fictions.

Men okay - jeg kan da godt se, at det måske ville være lidt kedeligt at se på, så.  :wink:
Senest Redigeret: 07-01-2010, 22:52:16 af StarWarsDKYT

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Jeg troede at der kom en eksplosion fra det ilt der var fra rumskibet. Så det er efter iltforbrug, størelsen fra eksplosionen kommer fra. Men mn F/K har sagt det til os engang.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Der er ilt inde på skibene og det burde være rigeligt til at skabe ild. Ellers kunne der jo ikke rende folk rundt uden iltmasker derinde.

Og jeg tror at det er med vilje, at de har ladet lyden komme med. Jeg tror at noget af spændingen ved den manglende lyd, ryger. Det er ikke kun de flotte billeder og lysglimt der skaber spændingen det er også lyden og musikken der skaber spændingen. Hvis det blot var musikken, kunne det sikkert godt fungere, men laserskud og skibe uden lyd, vil for nogen måske virke lidt kedeligt og det har lyddesignerne sikkert taget med i deres overvejelser.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Hvad så med Vulture droids? De eksploderer da også.  :wink: