skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

LEGO figurer bygger Millenium Falcon

(Læst 2226 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Genial video, hvor LEGO figurer bygger den gigantiske LEGO Milleium Falcon på 5195 klodser.

Scene 1
Scene 2
Scene 3
Scene 4
Scene 5
Scene 6

Tør ikke tænke på, hvor mange timer det må have taget at bygge den og samtidig optage videoen. Bygger man den på almindelig vis, vil det tager over 30 timer, at samle den. På den her måde må det have taget flere hundrede timer.
Senest Redigeret: 02-01-2010, 11:56:55 af HWR
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
jeg har også kommenteret hans video der inde, den er godtnok flot lavet og så er jeg vild med de små sjove mellem sekvenser han tager med som,  Jean-Luc piccard dukker op og vil hjælpe, men ham kan de ikke lide og hugger ham ned  :lol:

og bare det ham med kosten hele tiden kommer og fejer op, eller at C3PO får nok og redder dagen flere gange, med han gokker Boba og bare uden videre vælter en AT-AT LOL  :lol:

totalt genial video, eller videoer :)
Darth Pingu Awakens

Michael-Jackson

• Gæst
Ja! de er gode :-) Især nummer 1 og 5 synes jeg :-)

G.Madine

• Padawan
  • **
Tak for linket. Blev underholdt af at se filmene. Kan anbefale andre lige at bruge de 15 min. D
Tag et kig forbi min by: http://madine.myminicity.com/sec

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.