skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

younglings

(Læst 1496 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SebastianLund

• Gæst
hvornår bliver en der har kræften bliver fundet af en jedi?:?

Michael-Jackson

• Gæst
Cirka når de er helt, HELT små. Altså baby jedis :lol:

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
hvornår bliver en der har kræften bliver fundet af en jedi?:?
Mon ikke teknologien i SW er udviklet nok, til at man kan kurere kræft?*  :wink:

Ej, jeg går ud fra, at du mener, hvornår dem, der har kraften bliver fundet.
Jeg gætter på, at folk i SW går til læge ligesom i vores verden. Og så kan det være det bliver opdaget der, eftersom man kan se det ud fra en blodprøve. Og så bliver barnet flyttet til jeditemplet, når det er gammelt nok til at undvære sine forældre. (Det er bare mit gæt. Jeg er ikke sikker.)

* Jeg vil bare lige sige, at jeg ikke gør nar af cancer. Jeg kender folk, der har / har haft det. Det jeg lavede sjov med, var bare at Sebastian stavede 'kraften' med Æ.
Senest Redigeret: 30-12-2009, 18:11:54 af StarWarsDKYT

Benji K

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
Har den her overhovedet noget at gøre her i Galaxies??? Mod flyt den her tråd over i noget andet

Michael-Jackson

• Gæst
Det kan du ikke :wink: Det kan kun en admin :-)

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Det var også dem han refererede til ved at sige "Mod" :wink:

Jedis kan fornemme andre Force sensitives gennem Kraften og de opsporet normalt, før en repræsentant fra Ordenen opsøger den kommende Jedis forældre for at tale om deres barns fremtid som Jedi. De findes som helt små i en alder af et par måneder til et år gammel. Det er vigtigt de bliver fundet i det helt tidlige stadie, så ingen bånd er blevet knyttet helt på det tidspunkt.

Det er, så vidt jeg ved, kun sket en gang, at en forælder har forsøgt at modsige sig Jedi Ordenens beslutning om at tage deres barn fra sig, men det var efter de havde været der og barnet var indlemmet i Ordenen. Der var ved at udvikle sig en større skandale over det, men det hele blev løst i sidste ende :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
jeg flytter hermed tråden - en anden gang kan man med fordel bruge "anmeld til moderator" knappen, frem for at skrive i emnet, at en mod skal flytte tråden. Det er ikke altid vi når alle emner igennem på en dag, men ved at bruge "anmeld" knappen, vil vi alle få en mail om, at der er en tråd, vi skal gøre noget ved :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"