skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Force Unleashed II

(Læst 16981 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Efter man har set hænderne, kommer et nyt billede frem, hvor man bare ser udsigten fra tanken. Til højre er nogle skærme, og de små firkanter under tallene, der skifter, kan man trykke på. Et par stykker af dem er der små spil i, og jeg fik pludselig fremprovokeret et lille klip, der vist skal forestille nogle af Starkillers minder.

Nå, for søren. Prøvede ellers at trykke. Men min computer var også ret 'træt' (varm og langsom) på det tidspunkt :-D
Der er en af dem, hvor der står noget i Aurek-Besh. Jeg gætter på, at man skal skal gentage det, som der står. Og for at gøre det, skal man kende det tilsvarede alphabet-bogstav.  Men jeg kan ikke finde ud af, hvad der fjerde bogstav er. Det ligner et S eller et 5-tal. Og den bagefter, som ligner et 4-tal, kan jeg heller ikke finde ud af  :| Brugte den her til at finde ud af det, men de to er der vidst ikke: http://www.omniglot.com/writing/aurekbesh.htm
Anyone? :-)

Du behøver ikke skrive noget, eller tyde alfabetet. På min skærm kan jeg ikke engang skelne bogstaverne. Bare klik på de små firkanter, de er neden under de skiftende tal (jeg tror, det er tal, de ligner ikke umiddelbart de almindelige bogstaver, selvom tal på aurek besh vist er streger og prikker). De bringer noget frem midt på skærmen, af og til et lille spil, jeg har ikke fundet ud af hvad de alle gør. Efter lidt klikken frem og tilbage kommer der nogle små flash backs.

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Ved ikke, om det er fordi jeg er kommet længere, eller om det er sket for alle. Men nu er Cloneing Tank-siden opdateret.
Nu står der en medical droid foran en, og man kan se ud af et vindue i baggrunden.
Derudover er der kommet endnu er række spil, og nu kommer der ikke bare klip fra det gamle spil, der kommer også klip fra det nye!  :-D

Drannion

• Jedi Ridder

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Lækker trailer, jeg sad og tog mig selv i at glæde mig til den 'kom i biografen'  :-P :wink: Der er nogen, der har kælet for grafikken her.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
Ja det må jeg sku nok sige, den var lidt lækker. og rimelig nice, jeg bliver ved med at tænke på hvorfor stormstroperne løber tæt på ham det er jo selvmord!

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Ja det må jeg sku nok sige, den var lidt lækker. og rimelig nice, jeg bliver ved med at tænke på hvorfor stormstroperne løber tæt på ham det er jo selvmord!

Fordi de kommende spillere vil se blod 8-)

....men du har ret :roll: de er ikke så gennemtænkte

Drannion

• Jedi Ridder
Så har jeg lidt mere guf til jer:
The Force Unleashed 2 - E3 Demo
 :-D

Michael-Jackson

• Gæst
Hvorfor har Galen Mareks klon to blå lyssværd?  :?

Drannion

• Jedi Ridder
Hvorfor har Galen Mareks klon to blå lyssværd?  :?

Han har to lyssværd, fordi skaberne af spillet synes, at der skulle tilføjes en ny kampstil, og desuden kan det jo være at han er blevet trænet på den måde denne gang.
Hvorfor de er blå er et godt spørgsmål (som jeg desværre endnu ikke kan besvare).  :wink:

Michael-Jackson

• Gæst
Okay :-) Sikkert fordi at han er jedi da han dræber stormtroopere i traileren. Det gør han godt nok også i det første spil men en bedre forklaring har jeg ikke selv :wink:

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
Farverne har ikke noget med hvilken siden du er på, okay de fleste onde har rødt lyssværd, men det er jo smag og behag.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Michael-Jackson

• Gæst
Den eneste onde der ikke har rødt lyssværd det er General Griveous og Galen Marek. Griveous kan ikke engang føle kraften og Galen Marek kommer fra et spil :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Altså, jeg så ikke Anakin Skywalker skifte sit lyssværd til rødt, inden han tog til Mustafar?

Som Ani siger, står der ikke skrevet nogle steder, at de onde SKAL have røde lyssværd - eller at Jedis ikke kan have det
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Der er også jedier, der bruger røde lyssværd? :roll: Farven siger vist ikke nødvendigvis noget om om personen er jedi eller sith. -eller 'grå' :wink:

Det mener jeg faktisk, vi også snakker nærmere om her: http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=3954.0

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Godt med et link, Dust - omend jeg netop ovenover har påpeget, at Jedis godt kan have røde lyssværd ;)

Men du har ret i, at det der er et godt emne, hvis man vil se nærmere på lyssværdsfarver :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"