skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Force Unleashed II

(Læst 16747 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Sådan set burde det ikke være så svært for dem at genoplive Starkiller til en 2'er. Han dør jo tidligt i spil 1 (hvor kejseren beordrer Vader til at slå Starkiller ihjel, og gør dette ved at smide ham ud i det tomme rum), og bliver genoplivet af Vader, inden han bliver sendt ud for at drive oprørerne frem.
Men jeg glæder mig nu til at høre hvad den officielle historie bliver, og hvornår den foregår, og hvor mange af de gamle karakterer der er med. Jeg vælger personligt at tolke Eclipses "Will i ever see you again?" i traileren som et løfte om at de møder hinanden igen i 2'eren :wink:

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Jeg er enig, Dust. Det bliver spændende at se, hvad den officielle historie bliver. Især hvor meget mere, det kommer til at have indflydelse på resten af SW historien, der er efter spillet.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
håber selve historien bliver bedre end etteren.

synes mest etteren ville vise hvor flot grafikken kan være plus effekterne.
Darth Pingu Awakens

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Udfra IMDB ser det ud til, at både Juno Eclipse og Rahm Kota vender tilbage i 2'eren! 8-) og Vader?? Somehow er altså hverken han eller Starkiller døde, og det er ikke en slags alternativ historie ligesom Ultimate Sith Edition. Medmindre han er til brug i flashbacks, altså :roll: Men det lover godt!

EDIT:
link til TFU2 på IMDB:
http://www.imdb.com/title/tt1570976/

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Faldt over lidt ny info: det lader til, at Vader tager Starkillers døde krop til Kamino, og får lavet en klon af ham. Denne klon flygter, og begynder så at få brudstykker af sin originals liv. Sådan i store træk :roll:

http://starwars.wikia.com/wiki/Star_Wars:_The_Force_Unleashed_II

Michael-Jackson

• Gæst
Nice. Har du en video af det Dust :-) Eller et link til en video?  :lol:

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
Jeg tror hun har fået det fra det link der er i hendes post.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Korrekt, Anakin, jeg læste om det på wookieepedia, i artiklen jeg linkede. Der findes vist kun én trailer indtil videre, og det er det eneste 'videoklip' om tfu2. Alting ligger ikke på youtube, og slet ikke før det bliver udgivet :wink:

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Faldt over lidt ny info: det lader til, at Vader tager Starkillers døde krop til Kamino, og får lavet en klon af ham. Denne klon flygter, og begynder så at få brudstykker af sin originals liv. Sådan i store træk :roll:

http://starwars.wikia.com/wiki/Star_Wars:_The_Force_Unleashed_II

Fedt. Tilføjer det til post zero, for overblikkets skyld  :wink:

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Nice. Har du en video af det Dust :-) Eller et link til en video?  :lol:

Det er derudover sikkert noget der skal finde sted i det nye spil, som endnu ikke er udkommet, som emnet her handler om. Derfor skal du nok ikke begynde at lede efter videoer eller regne med, at du kan få andre til at finde det. Vi har kun de billeder som vi har fra den eneste trailer der officielt er udgivet.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Zeerak

• Gæst
Ang. konsollerne, så kunne det være interessant at se om de har tænkt sig at udnytte Playstation Move (TM), især nu da det ser ud til at han kommer til at være dual wield (fik aldrig gennemspillet første spil).

(link til de som ikke har set det endnu http://www.youtube.com/watch?v=s9ybHddDMgM)

Jeg tror med Sonys vision om at være en seriøs spillemaskine vil dette produkt muligvis kunne klare sig bedre end den trofaste Wii :)
Et af problemerne med Wii udgaven (sådan som jeg så det) var at kontrollere Starkiller.

Jeg håber de har tænkt sig at udnytte det. Især da Sony og MS offentlige gjorde Natal og Move til E3 sidste år. Jeg håber det, det kunne være guld værd!

Drannion

• Jedi Ridder
Så er der kommet et nyt billede fra TFU2:

Som I også selv kan se, er det Starkiller, der står i Kaminos regn og ser ret vred ud  :-D

Og to nye links:
The Force Unleashed 2 - Info
En side, hvor man bl.a. kan se fire screenshots fra spillet :-D

Cloning Tank
Man ser indtil videre bare indersiden af en "Cloning Tank", og ikke så meget mere. Ud over Starkillers hænder i starten.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Cloning Tank
Man ser indtil videre bare indersiden af en "Cloning Tank", og ikke så meget mere. Ud over Starkillers hænder i starten.

Efter man har set hænderne, kommer et nyt billede frem, hvor man bare ser udsigten fra tanken. Til højre er nogle skærme, og de små firkanter under tallene, der skifter, kan man trykke på. Et par stykker af dem er der små spil i, og jeg fik pludselig fremprovokeret et lille klip, der vist skal forestille nogle af Starkillers minder.

Drannion

• Jedi Ridder
Efter man har set hænderne, kommer et nyt billede frem, hvor man bare ser udsigten fra tanken. Til højre er nogle skærme, og de små firkanter under tallene, der skifter, kan man trykke på. Et par stykker af dem er der små spil i, og jeg fik pludselig fremprovokeret et lille klip, der vist skal forestille nogle af Starkillers minder.

Nå, for søren. Prøvede ellers at trykke. Men min computer var også ret 'træt' (varm og langsom) på det tidspunkt :-D
Der er en af dem, hvor der står noget i Aurek-Besh. Jeg gætter på, at man skal skal gentage det, som der står. Og for at gøre det, skal man kende det tilsvarede alphabet-bogstav.  Men jeg kan ikke finde ud af, hvad der fjerde bogstav er. Det ligner et S eller et 5-tal. Og den bagefter, som ligner et 4-tal, kan jeg heller ikke finde ud af  :| Brugte den her til at finde ud af det, men de to er der vidst ikke: http://www.omniglot.com/writing/aurekbesh.htm
Anyone? :-)

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
uuuh spændende!

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi