skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Force Unleashed II

(Læst 16752 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jep, der kommer åbentbart en efterfølger til The Force Unleashed.

VIDEOER:

The Force Unleashed 2: E3 2010 Betrayal Cinematic Trailer NY

The Force Unleashed 2 World Premiere Trailer

LINKS:

The Force Unleashed 2 - Info

Cloning Tank

Wookieepedia - The Force Unleashed II

IMDB.com - The Force Unleashed II

SPILINFO:
Faldt over lidt ny info: det lader til, at Vader tager Starkillers døde krop til Kamino, og får lavet en klon af ham. Denne klon flygter, og begynder så at få brudstykker af sin originals liv. Sådan i store træk :roll: (...)

Tryk her for stor udgave
Senest Redigeret: 12-06-2010, 17:21:30 af StarWarsDKYT

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Woooooohoooooo!! Knew it! Wonderful!
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Fantastisk nyhed! Jeg hader den måde 1'eren trådte på en masse ting, der engang var canon, og erstattede det med Starkillers historie, men jeg kan ikke løbe fra at jeg elsker det spil (og karaktererne i det) højt :roll: Jeg håber, de gør noget mere ud af styringen af lyssværdet, så det faktisk reagerer efter hvordan ens wii-remote er vinklet. -Og jeg håber, at de overholder udgivelsesåret! :-D

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Benji K

• Føler Kraften
  • *
Håber så også de laver det til PCeren fra starten af, så vi ikke skal vente igen som nu med 1 og de ekstra baner der

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
cool :)

Etteren var flot og sjov nok, ikke viderere banebrydende ud over man virkelig kunne bruge the force, men alligevel et rigtig fedt spil.

Så derfor ser jeg da frem til en toer.

Traileren til toeren synes jeg dog ikke er så god, det er mest effekter og ingen ide hvad det vil handle om ud over man skal finde sig selv, men det er nok en Teaser trailer indtil videre.
Senest Redigeret: 16-12-2009, 06:20:39 af Predator
Darth Pingu Awakens

Michael-Jackson

• Gæst
Kan man få det til PS2 eller Wii?  :-)

Michael.
Senest Redigeret: 02-01-2010, 19:38:22 af Michael-Jackson

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
skal spillet nu ik lige have lov og udkomme først  :|
Darth Pingu Awakens

Michael-Jackson

• Gæst
Jo men når det gør :wink: Er der så nogle der ved om man kan få det til PS2 eller Wii med det samme? Eller starter det med at komme til PS3 ligesom Star Wars The Force Unleashed I?  :|
Senest Redigeret: 03-01-2010, 08:21:35 af Michael-Jackson

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Du skal nok ikke regne med at der kommer en PS2 version, og Wii er heller ikke sikkert, men muligt. Problemet ligger i at Wii ikke kan trække den noget mere krævende grafik som mange spil kræver, og bl.a. derfor mange af de helt store titler ikke kommer til den, heriblandt: Assassins Creed 2, Modern Warfare 2 og en del andre. Dens grafikkort så at sige det, er i virkeligheden relativt ringe set i forhold til sine modstandere; 360 og PS3, men det er jo heller ikke der den maskine skal være stærkest ;) den har nogle sider de andre 2 ikke har ;)

Og med hensyn til PS2, så er det noget med der kun kommer 4 nye spil eller sådan noget i 2010 til PS2 og 2011 så kommer der ikke flere, det er ihvertfald hva ledelsen i Gamestop fortæller os i butikkerne, så Force Unleashed II skal du nok desværre ikke regne med. Den gamle PS2 kan ikke blive ved med at følge med, men nu har den jo også haft en 8-9 års levetid, lang lang lang tid mere end den burde have haft for at være ærlig ;)

Men det er offentligtgjort at det kommer til 360 og PS3 :lol:
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Det er da vel ikke Starkiller man skal spille som igen er det? Hvis det følger den rigtige historielinje fra forrige spil, skulle han jo være død?

Og jeg synes nu at det første spil fungerede fint til Wii, bortset fra, som Dust påpeger, at remoten ikke følger helt med lyssværdsbevægelserne.

Men ellers ser det ret fedt ud :wink: krydser fingre for, at det kommer til Wii. Kan godt forstå det ikke vil komme til PS2. Den overlevede længere end PS1 gjorde så den har gjort sin tjeneste :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Michael-Jackson

• Gæst
Man skal da ikke styrer Star Killer hvis man ikke har lyst :wink: Og han dør da heller ikk :? Det jeg mener med at man ikke behøves at styrer ham er, at man kan jo bare vælge noget andet tøj inde i rumskibbet :wink:

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Jaina, må indrømme jeg ikke har prøvet det på Wii'en, tror gerne det fungere fint... problemet er de grafiske krav for spillet, jeg tror simpelthen ikke at maskinen kommer til at kunne køre det, men så igen vi har jo ikke set noget in-game material endnu, så hold on to your banthas.

Men det ligner godt nok Galen Marak aka Starkiller, ellers giver det heller ikke mening at man hører Juno Eclipse's ord fra 1eren "Will i ever see you again?" Hvordan han lige skal kunne komme tilbage er mig en gåde, den officielle "canon" slutning på spillet er at Starkiller giver rebel lederne tid til at flygte mens han tager kampen op mod kejseren hvoraf han så dør. Så hvordan han lige kommer tilbage håber jeg de har en god løsning på, og helst ikke noget fesent med at "The Force" mente ikke det var hans time endnu.

PS2 har udført tjenesteperiode med bravour og også derfor den kan gå på pension og modtage en medalje fra min side af. Sjældent har noget maskineri virket så godt og levet så længe, og været så solidt bygget en konsol at den holder til næsten alt. Min egen er trådt ud af tjeneste lidt før tid, men jeg vil beholde den længe endnu da PS3 ikke rigtigt kan acceptere PS2 spil.

@ Michael-Jackson: Jo hvis man spiller campaign i SW: TFU, så er man Starkiller, uanset hvilket tøj man tager på, eller evt. finder og unlocker skins med koder, så er du teknisk set altid Starkiller, de outfits der er med i TFU 1 er bare noget forskelligt tøj til ham, en del af det rigtig fedt designet også ;)
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Man skal da ikke styrer Star Killer hvis man ikke har lyst :wink: Og han dør da heller ikk :? Det jeg mener med at man ikke behøves at styrer ham er, at man kan jo bare vælge noget andet tøj inde i rumskibbet :wink:

Nu har jeg ikke gennemført spillet, men jeg har læst mig frem til dette:

Spillet har to linjer man kan følge; den der følger den officielle tidslinje og den der laver om på historien. Ifølge den der følger den officielle tidslinje, dør han til sidst i spillet, ved at blive slået ihjel af Kejseren. Den hvor han bliver til StarKiller, er for sjov, lige som at man i KOTOR og Jedi Knight spillene kunne vælge imellem at være lys jedi eller dark Jedi, men begge spil har en historie der følger den officielle tidslinje.

I TFU er den rigtige historie, at Galen Marek støtter Oprørerne og mister livet i den henseende. Oprørerne tager derfor hans "Familie-logo" til sig, som deres eget og det bliver så af kendere kendt som "Rebel Crest".

Men ja, det ligner Galen Marek. Der må jo følge en nærmere forklaring med spillet forhåbentligt :wink:

Og selvom man kan vælge andet tøj, betyder det jo ikke, at man vælger ikke at styre ham. Det er jo stadig den samme person bare i et andet outfit.

Michael-Jackson

• Gæst
Spiller til PS2 kan ende på to måde. At man styrer Galen Marek (som menneske) og bliver dræbt af Sidious så Sidious og Vader overlevet. Den anden er at Vader bliver dræbt af Star Killer (robot) og så overlevet Star Kille rog Sidious hvor Star Killer er robot og Sidious lærling :wink:

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Ja, og det er den sidstnævnte der ikke følger den officielle tidslinje, eftersom Vader jo lever under filmene.