skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars på Blueray ?

(Læst 3177 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Vil lige høre, er der nogen som ved om eller hvornår Star Wars udkommer på Blueray ??

Godtnok hører dette her måske ind under star wars filmene, men da det er et spørgsmål om en udgivelses dato er det jo ikke Star Wars direkte.

men nogen der ved det eller har hørt om det ??
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Næ, men må indrømme jeg heller ikke gør vildt meget i at læse nyheder på starwars.com. :roll: Har ikke hørt noget om den skulle komme på blueray, og må indrømme jeg også er rimeligt ligeglad, da jeg er glad for mine DVD'er og bare venter på at de udgiver '97 SE på DVD. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg kom bare til og tænke på det her den anden dag da de reklamerede for Transformers II Blueray.

Blueray er jo en hel del flottere end alm DVD kvalitet, så star wars ville være rigtig fed på Blueray med de cool effekter der er og sådan ;)

men kom bare til og tænke på, gad vide om der havde været snak om en dato hvor den kom eller den stadig ligger i dvale angående en blueray version.

Da jeg kan afspille Blueray skal jeg 100 ha dem når og hvis den sendes ud i dette format.
Darth Pingu Awakens

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Der er rygter om at Anh skulle udkomme på BR i medio 2010 og at resten af ot skulle komme i løbet af året. Men det er kun rygter og dem er der jo desværre en del af.

Men en ting er sikkert og det er at så snart de kommer på BR så står de hjemme på hylden.

Blue ray er simpelthen den største opfindelse siden Anh i mine øjne.
I reject your reality and substitute my own!!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
håber det holder stik :)
og jeg er helt enig Nemo BR er super flot kvalitet.
Darth Pingu Awakens

TK2501

• Youngling
  • **
  • Hvis det ikke er 1:1, er det ikke noget for mig
Der er ingen officiel udmelding om en evt. release af Star Wars-filmene på Blu-ray, hverken de gamle eller de nye. Den nye trilogi ligger jo lige til højrebenet idet den jo har været højopløst digital fra dag et, og den gamle burde heller ikke være det store problem, efter SE og DVD-remasteringen. De er jo også blevet sendt i HD et par gange på diverse amerikanske kanaler (og nuuuj, de er flotte), men kender jeg George og LFL korrekt, så kommer der nok til at gå en rum tid. Der skal sikkert pilles yderligere før manden er tilfreds. Og så skal DVD-salget vel også lige malkes til sidste dråbe.
TK/TB/TS/TC/CC-2501

Join the Empire!
http://www.501st.com
http://www.nordicgarrison.net

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Det er helt rigtigt at der ikke er nogen officiel dato for release og som jeg skrev er det kun rygter. Men på et eller andet tidspunkt kommer de vel, så vi kan få den ultimative SW oplevelse derhjemme.
I reject your reality and substitute my own!!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Takker for jeres respons ihvertfald :)

kom bae til og tænke på om der egentlighavde været noget omkring det da Blueray er helt oppe i tiden nu jo :)
Darth Pingu Awakens

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I Have A Good Feeling About This :)
Hvis i gerne vil følge lidt med i hvad der sker på blu-ray fronten (det staves blu-ray eller bluray, bogstavet e indgår ikke i navnet) kan det bl.a. ske på denne amerikanske hjemmeside http://www.highdefdigest.com/. De har rimelig fat i nyheder om både blu-ray og HD-DVD  :-)
Der er også anmeldelser af blu-ray film (primært USA udgivelser, men også enkelte importerede fra europa).
Disse anmeldelser går bl.a. på den tekniske kvalitet af udgivelserne. Der er faktisk nogle slemme skuffelser ind i mellem  :-(

Selv har jeg PS3 som afspiller og er vældig glad for de efterhånden ca. 30 blu-ray film jeg har samlet sammen.

Når Star Wars kommer på blu-ray skal den med meget stor sandsynlighed anskaffes. Kun hvis ovennævnte site giver den dårlige karakterer i teknisk kvalitet vil jeg vente. Men kender man Lucas ret, vil der ikke være en finger at sætte på den tekniske kvalitet  :-D

Venter også med længsel på Ringenes Herre trilogien (i de lange udgaver) på blu-ray.

Indtil da må jeg "nøjes" med den fremragende nyeste Star Trek film med Spock og Kirk som unge.
Derudover har jeg lige anskaffet Braveheart og Gladiator på blu-ray.  8-)
"Wise men talk because they have something to say, fools, because they have to say something." - Plato

Clone_Commando66

• Star Wars Kotobukiya Collector
  • Jedi Ridder
  • Commander Cody the time has come. Execute Order 66

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
og jeg skal klart ud og have dem når de kommer, så skal der sgi ses star wars igen, tager et maraton med alt hvad hjertet kan begærer af star wars.
Darth Pingu Awakens

Darth Malak

• Lord of ultimate darkness
  • Youngling
  • **
Jeg har købt dem, lyden er bedre… MARKANT bedre kvalitenten af de gamles billede er ikke så meget bedre og de små ændringer der er i dem irretere mig

The force is with me and I with it

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Og det irritere mig at de ikke engang har fået rettet de sidste fejl.
Lukes lyssværd er stadig noget mat i det i nr.4
Vaders lyssværd er trods alt blevet bedre...
Og lydfejlen i nr. 5 efter Wampa kampen er osse forkert!

Når man har lavet så mange special edition kunne man godt få det lavet færdigt!!