skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Clone wars på dansk HJÆLP!!!

(Læst 6990 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Hej Alle
Jeg glemte at optage Clone Wars på tv2 her til morgen. Er der nogen der fik afsnittet optaget og gerne vil hjælpe mig. Det drejer sig op afsnit 2 i sæson 2.

Jeg har nemlig en meget sur dreng her hjemme der er meget skuffet over sin far!

Hilsner
Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • sama
TRIST!!

Desværre. Jeg kan ikke engang se tv i disse nye digital tider. :|

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg var slet ikke klar over, at sæson 2 var begyndt, så som jeg skrev til dig, så har jeg ikke optaget den, og jeg har så heller ikke set den. :-(

Er du sikkker på, at de er begyndt i dag?
Ikke fordi ontv.dk ikke kan lave fejl, men de skriver, at afsnit 25 sendes næste søndag og der var jo 24 afsnit i første sæson så vidt jeg ved. Har ærligt talt ikke fået set den endnu. :|

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Hej igen
Se nu kan jeg godt blive i tvivl om hvilket afsnit der var i dag eftersom jeg ikke fik optaget det. Men sidste weekend var det afsnit 23 og det første i sæson 2 (dette så jeg). Altså i dag afsnit 24 og næste weekend 25. Der var 22 afsnit i sæson 1 så det passer vel at det var afsnit 2 i sæson 2 i dag?

Håber at der er nogen der har afsnittet...

Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Nåh ja, 22 afsnit. Det er mig der som sædvanlig husker dårligt. :roll:

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Det kommer nok snart på cartoonnetwork :-)
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

CC Skywalker

• Gæst
Jeg så det skam :-) Der var bare en dusørjæger der kidnappede en jediridder og torturerede ham indtil han fortalte om republikkens planer. Men det endte med at jedien døde. Imens var Anakin og Achoka på vej ind i stjernedestroyeren for at rede ham men fandt ham død. Der gik de i en fælde men nåede ud til sidst lige før stjernedestroyeren sprang og dusørjægeren og hans kampdroider døde :wink:

SLUT!  :lol:

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jeg så det skam :-) Der var bare en dusørjæger der kidnappede en jediridder og torturerede ham indtil han fortalte om republikkens planer. Men det endte med at jedien døde. Imens var Anakin og Achoka på vej ind i stjernedestroyeren for at rede ham men fandt ham død. Der gik de i en fælde men nåede ud til sidst lige før stjernedestroyeren sprang og dusørjægeren og hans kampdroider døde :wink:

SLUT!  :lol:

Mon ikke der burde være en spoiler-advarsel der? Du afslører sådan set det hele og ødelægger det for alle, der ikke har set det.

CC Skywalker

• Gæst
Han spurgte jo om hvad der skete!  :? Og faktisk synes jeg at det lyder lidt grimt at sige at jeg ødelægger det hele for alle der ikke har set den :cry:

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Spoiler advarsel er altid en god ide, selv hvis folk beder om handlingen :-) Det er ikke altid at folk ønsker at vide det, før de selv ser afsnittene. Jeg har for eksempel ikke set afsnittet endnu og jeg kommer ikke til det, før TV 2 viser det og nu ved jeg hvad det ender med, så kan det jo være lige meget.

Bare et eksempel for det. Og så vidt jeg kan se, bad Lordolsen ikke om handlingen, men om nogen havde optaget det.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Er der ikke noget med at cw kommer på ramasjan? fra hvornår? eller er der noget jeg har misforstået.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
Det har jeg godt nok aldrig hørt...

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Jo jo den er god nok... DR Ramasjang er begyndt at sende CW fra 01/11-12 Man-Fre kl 16 og Lør-Søn kl 11
I reject your reality and substitute my own!!

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Ja, nu fandt jeg det i program oversigten. Det ikke sådan når man så sjældent se tv.
Det vil vi så følge med i.
Men man kan ikke se hvilket afsnit de er kommet til?

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Er der nogen her der har styr på dr's rækkefølge af afsnittene? Ikke engang i programoversigten kan man se hvilken afsnit de har tænkt sig at vise! Ellers giv mig et praj når en ny sæson går i gang, pls...