skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

WOW

(Læst 5056 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plys98

• Gæst
Hej jeg spiller WOW= world of warcraft

er der andre der gør det herinde ???  :-D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
yeps her er en mere hehe  :wink:
Darth Pingu Awakens

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Mange af mine venner spillede det i lang tid, og tilsidst fik de lokket mig til at spille det også. Men da de stoppede, stoppede jeg også. Og nu er de så begyndt igen, men jeg gider ikke.   :-D

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Er lige begynd at spille det. Jeg startede for en måneds tid siden, og det er da et meget godt spil. Har en lv 44 Druid :-)
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Jeg spiller på Aerie Peak.

har en del caracters men mine main er Lykantrooper og Garganz.

Lykan er level 73 (mener jeg det er) Hunter, Garganz er en level 80 Fire mage+Arcane.

ellers har jeg flere små caracters der er under opbygning.
Darth Pingu Awakens

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Lige nu kan jeg slet ikke overskue at nå Lv 80 :|
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Jeg spiller sørme også wow :wink: jeg har spillet det for flere år siden, og begyndte igen for et par måneder siden. Jeg når dog nok aldrig op på de høje lvls, min main er en lvl 34 warlock, det højeste jeg indtil videre har spillet, udover en death knight :roll:

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

master jonas

• master jonas
  • Føler Kraften
  • *
  • master jonas the best master ever
jeg har gjort men så spillte jeg det ikke og sågad jrg ikke betale penge for det men fetd spil :-D
i love star wars!!!!!!!!!!!!!!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Dust flyt over på serveren Aerie Peak, så skal vi hurtig få dig op i level hehe :)
Darth Pingu Awakens

CC Skywalker

• Gæst
Har det ikke selv men har prøvet det og synes at det er vildt fedt og nice :evil:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Tillykke med det :)

pas på det er meget vanedannende hehe.
Darth Pingu Awakens

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Dust flyt over på serveren Aerie Peak, så skal vi hurtig få dig op i level hehe :)

Jeg har i øjeblikket ikke så få problemer med computere omkring mig, og kan derfor ikke spille wow. Men når jeg engang kommer i gang igen, skal jeg tage dig på ordet, Predator :wink:

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
du er velkommen du :)

mine caracters er følgende.

ALLIANCE.

Garganz Level 80 Fire mage

Lykantrooper Level 75 Hunter

Nuada Level 64 Death night

Dornaa level 51 Shaman

HORDE
Alice Cullen level 52 hunter mener jeg det er.

Boogeyman level 50 Worrior (han blir dog slettet men har sat mig på navnet så andre ikke kan hugge det fra mig hehe )
Senest Redigeret: 03-12-2009, 17:09:12 af Predator
Darth Pingu Awakens

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Jeg spiller på Turalyon og er med i guilden Rockers By Choice som er en dansk guild.

Min eneste char er en lv 52 Feral Druid (Bear Form). Jeg synes den er sjov at spille med men [*ord cencureret*] jeg skodder til pvp :-P Tror det kræver en del øvelse for at man blir god til det. (Og hold kæft jeg hader rouges!!)

Når jeg engang er blevet level 80, skal jeg nok igang med en mere. Det blir enten en Death Knight, eller en priest. Death Knight fordi man starter i lv 50 eller deromkring :-P og priest fordi jeg tror at det der med at heale er fedt.
Djinn Altis

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Uhha... det spillede jeg også helt fra den lukkede beta og frem til et par måneder efter Wrath of the Lich King udkom :P

har en lvl 73 Hunter på Argent Dawn stadigvæk, men jeg hverken betaler eller spiller mere. Men den er fin at gemme på hvis nu lysten en dag kommer igen.

Selv var jeg hårdest til PvP, før de der tåbelige Cross-Realm Battlegrounds der var jeg noget af det mest frygtede på hele serveren i PvP, det var gode tider. Nå ja og så var vores server selvf en Rp server, så det var jeg egentlig også ganske okay til ;)
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.