skywalker.dk
08-09-2010, 16:12:05 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Modtog du ikke en aktiveringsmail?

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder: Foto-galleri - hovedside
Foto-galleri - brugeralbums

Hjem   Hjælp Søg Kalender Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Sjovt StarWars tøj  (Læst 1750 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Djinn Altis
Padawan
**

Køn: Han
Beskeder: 300

« Dato: 07-10-2009, 16:15:27 »

Er der nogle af jer der kender en god butik, hvor man kan få sw tøj såsom t-shirts med sjove logoer eller tekst. Har set en t-shirt med teksten " I went to the darkside, but all I got was this lousy T-shirt." Har ledt på nettet, men synes ik rigtig der er noget godt. Det skal helst være en dansk butik elller netshop.
Logget

"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis
Leia Skywalker
Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
Global Moderator
Senior Medlem af Jedi Rådet

Køn: Hun
Beskeder: 8.028

Kald mig Lora :-D

« Svar #1 Dato: 07-10-2009, 22:33:26 »

Har set nogle i en tegneserie butik.
Logget

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"
G.Madine
Padawan
**

Beskeder: 354

« Svar #2 Dato: 27-11-2009, 00:44:28 »

Som Lea skriver er Fantask og Faraos Cigar 2 gode steder at starte.

Ellers fandt en hjemmeside.
Det er dog mest Lego starwars tshits
http://shopping.kelkoo.dk/ssc-108501-star-wars-t-shirt.html

Faldt lige over disse hvad siger i? Wink

Logget

Tag et kig forbi min by: http://madine.myminicity.com/sec

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.
the Marster
Bøflen Over Alle Bøfler = Dex..Háhaha - Han er sej! - I Am A Stormtrooper And Boba Fett or (Watto haha..) Boba Fett Skråt samleren haha = Watto under boba's dragt
Jedi Mester

Beskeder: 1.826

A Stormtrooper And Boba Fett or Watto haha......

« Svar #3 Dato: 27-11-2009, 01:03:33 »

ej hvor er de fede! jeg kunne godt finde på at købe den Cewee trøje grin den er vidt sej cheesy
Logget

Leia Skywalker
Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
Global Moderator
Senior Medlem af Jedi Rådet

Beskeder: 8.028

Kald mig Lora :-D

« Svar #4 Dato: 27-11-2009, 01:32:26 »

He he he. Perfekt tøj til at gå rundt i på en convention når man er i 'civil'. wink Kan godt lide den der Artoo t-shirt.
Logget

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"
G.Madine
Padawan
**

Beskeder: 354

« Svar #5 Dato: 27-11-2009, 20:24:22 »

Dette er dog min favorit tshirt til conventions

<- the man
the legend->
Logget

Tag et kig forbi min by: http://madine.myminicity.com/sec

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.
Djinn Altis
Padawan
**

Beskeder: 300

« Svar #6 Dato: 27-11-2009, 20:50:11 »

Hehe, ja den er rigtig fed grin
Logget

"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis
the Marster
Bøflen Over Alle Bøfler = Dex..Háhaha - Han er sej! - I Am A Stormtrooper And Boba Fett or (Watto haha..) Boba Fett Skråt samleren haha = Watto under boba's dragt
Jedi Mester

Beskeder: 1.826

A Stormtrooper And Boba Fett or Watto haha......

« Svar #7 Dato: 27-11-2009, 22:29:17 »

hehe ej hvor fedt! sådan en må jeg have grin
Logget

trager
Clone nine, lieutenant and third-in-command of Clones Squadron
Jedi Mester

Beskeder: 1.154

« Svar #8 Dato: 28-01-2010, 15:30:05 »

Der er også nogen ret seje sw t-shirts i H&M i øjeblikket, dog kun i børn og junior størrelse (øv  sad)

Ellers har www.thinkgeek.com også et par sw t-shirts og hvis også en enkelt hoodie og www.amazon.co.uk har også nogle seje sw t-shirts, bla. en med en x-wing jeg selv går og overvejer at købe
Logget

"The Empire or Us - there is no compromise. Biggs Darklighter, Wedge Antilles, Jek Porkins." I Jedi

We're Clone Squadron. FanFic is our stock in trade and insanity is what we deliver.
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: