skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Clone Wars Sæson 2 - Kommentarer (og andet)

(Læst 10672 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Okay, nu synes jeg vi har snakket nok om Sæson 2 i Så er der Clone Wars Sæson 2 Trailer -tråden. Så jeg synes det ville være en god idé med en tråd, hvor vi kan dele meninger og kommentarer til de nye afnsit.

Så meningen med denne tråd er, at man efter at have set et afsnit, kan skrive, hvad man vil om det her.
Ud over det, vil jeg også komme med updates, når der er nyt om the Clone Wars.
NB: Jeg anbefaler ikke, at man læser med, hvis man ikke har set afsnittene hidtil endnu, da vi måske går i detaljer og afslører slutninger.

The Clone Wars-afsnit hidtil:
Episode 1 - Holocron Heist          (2.10.2009)
Episode 2 - Cargo of Doom         (2.10.2009)
Episode 3 - Children of the Force (9.10.2009)
Episode 4 - Senate Spy              (16.10.2009)
Episode 5 - Landing at Point Rain (4.11.2009)
Episode 6 - Weapons Factory      (13.11.2009)
Episode 7 - Legacy of Terror       (20.11.2009)
Episode 8 - Brain Invaders           (4.12.2009)
Episode 9 - Grievous Intrigue       (1.1.2010)
Episode 10 - The Deserter          (1.1.2010)
Episode 11 - Lightsaber Lost       (19.1.2010)

ADVARSEL: Hvis følgende teori er sand, er der muligvis afsløringer om næste afsnit!
Okay, jeg vil gerne starte med at komme med en teori om slutningen på Cargo of Doom .  Man ser Bane blive skudt af Denal (klonen), og derefter falder han ned. Men mon ikke at Denal er død og Bane har hans dragt på? Jeg tror ikke Bane ville dø så let. Og lyder det ikke lidt som Bane's stemme, da han siger: "No, sir...". Jeg gætter på, at det er Cad Bane, der er i Denal's dragt, og Denal, der var i Bane's tøj, da han blev skudt.
Senest Redigeret: 20-01-2010, 22:31:34 af StarWarsDKYT

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
*SPOILER*

Tja, med hensyn til Denal... Så har jeg lige genset den del af det, og jeg er desværre tilbøjelig til at give dig ret i det lyder lidt som Cad Bane, og har grasket nogle billeder fra sæson to hvor man ser ham i clone armor, og desværre kan det godt se ud til at være Denal... Hvilket jeg syntes er synd, kan godt lide de der små sub clone karaktere vi får med hele tid, de tilføjer lidt personlighed til det hele

*SPOILER SLUT*

Derudover, så er det nu et rigtig fedt afsnit, og jeg glæder mig meget til at få set det næste afsnit, vil bare holde meget af hvis hvert afsnit var 45 minutter istedet for kun de her 22 minutter de normalt vare.
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Drannion

• Jedi Ridder
SPOILERS!
...har grasket nogle billeder fra sæson to hvor man ser ham i clone armor...

Ja, nu kiggede jeg lige i den første trailer fra sæson 2, og se hvad jeg fandt:

I første billede ser vi Denal.                         Og andet billede er taget 2 sekunder efter,
                                                                 hvor han får slået hjelmen af.

Og på et tidspunkt reflektere Ahsoka et skud tilbage på Bane's venstre arm. Og Denal holder sig på venstre arm, hele tiden i slutningen.
Jeg er også enig i, at det ville være synd, hvis Denal er død. Men det tror jeg han er. Og ville det ikke også være synd, hvis Bane var død på en så ubetydelig måde? Det sidste man ser er, at Bane er alene med at par kloner. Og jeg tror man ville se det mere detaljeret, hvis Bane døde.

Senest Redigeret: 04-10-2009, 22:24:45 af StarWarsDKYT

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
Tror også at det var Denal der blev skudt og det lød meget, som Cad Bane.

Den der kamp hvor de svæver er også rigtig fed :-D

Drannion

• Jedi Ridder
Se hvad jeg fandt: http://www.youtube.com/watch?v=7HG9n1wfhRQ&feature=sub :-D

Med Ki-Adi Mundi, Geonosian fighters, og noget der har manglet i hele sæson 1; kanoner på siderne af gunships'ne! Jaah! :-D

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Ja det er fedt. I næste afsnit er Bariss Ofee med. Det er fedt gunshipsne har laser på siden. Det kunne lego godt lave  :-(. Check det her link. Et af afsnitne har seasee tiin og agen kolar med. http://www.starwarsclonewars.net/tv_television_show_series/season_2_second_season_2009/episode_guide_episodes.html
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Drannion

• Jedi Ridder
Har lige kigget lidt på siden, og jeg må sige, at Episode 20 ser interesant ud. Den hedder 'Dead on Teth', og der står at Ahsoka prøver at eliminere Ventress på Teth. Spændende.  :-D

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Ja ikke. Hvem dør.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Uhhhhh har lige set nyeste afsnit "Landing at Point Rain"

Nøj nøj nøj hvor har de oppet sig nu, der er knald på lige fra start og så indtil 19 min hvor første egentlige pause kommer. Den forgår selvfølgelig på geonosis. Det er klart det bedste afsnit som der indtil videre er vist. Så mange clones, gunships, walkere osv, elsker det simpelthen... Nu må de bare gerne udsende nogle af Ki-Adi's clones og gerne med backpacks og evt. flamethrowers som i afsnittet ^^ De er alt for fede :)

They call me Tauntaun ;)

Drannion

• Jedi Ridder
Uhhhhh har lige set nyeste afsnit "Landing at Point Rain"

Nøj nøj nøj hvor har de oppet sig nu, der er knald på lige fra start og så indtil 19 min hvor første egentlige pause kommer. Den forgår selvfølgelig på geonosis. Det er klart det bedste afsnit som der indtil videre er vist. Så mange clones, gunships, walkere osv, elsker det simpelthen... Nu må de bare gerne udsende nogle af Ki-Adi's clones og gerne med backpacks og evt. flamethrowers som i afsnittet ^^ De er alt for fede :)

Ja, det må jeg give dig ret i. Det retter op på sidste afsnit, hvor der faktisk ikke var et eneste skud, eksplotion eller lyssværd tændt.

Det var også fedt, at der var så mange referencer til første kamp på geonosis. Normalt snakker de aldrig om noget, der er sket i filmene.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Sidste afsnit var skam også godt, syntes det var meget velplaceret at de ikke brugte lyssværd osv i det afsnit, havde muligvis ødelagt afsnittet. Kan nok forstå at det bryder rammen omkring Clone Wars og at det nok ikke lige er børns favorit.

Men Landing at Point Rain... Alt den krig, det er jo faktisk tæt på at have samme episke følelse for mig som Hoth kampen har i ESB, bare her er det med clones, syntes desværre at der ikke var så meget episk feel ved den første geonosis kamp i AotC. Men her er der fuld hammer på hele tiden. Syntes det er et fantastisk skrevet og animeret afsnit og overgår alt hva jeg har set i Clone Wars serien indtil videre, også kampene i filmen og ellers generelt, syntes tit de har været for hurtige ovre, men her er der virkelig snak om noget med kram i hvor seperatisterne ikke bare får tæsk på 2 minutter, eller der kun er 20 battle droids og 5 clones eller noget

They call me Tauntaun ;)

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Ja fed episode. Men man kunne jo kun bruge flametrowers mod levende væsener. Nogle droids er ildsikre. Men god var den. Elsker SW krig.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Ja fed episode. Men man kunne jo kun bruge flametrowers mod levende væsener. Nogle droids er ildsikre. Men god var den. Elsker SW krig.

Tror nok de fleste droids ville få et mindre problem med flamethrowers, deres slanger osv smelte og sådan, plus den alm. battledroid er ikke ligefrem dyr at producere for seperatisterne, så hvis den skulle være flammesikker og derved dyrere så vi nok færre droids men de ville kunne meget mere. Deres største evne er jo at overfalde fjenden med antal og ikke i styrke

They call me Tauntaun ;)

Drannion

• Jedi Ridder

Nu ved jeg ikke med SW-flametrowers, men virkelige flammekastere kan få stortset alt, til at brænde. Også metal. Det er også derfor, det ikke hjælper at rulle rundt, når man er ramt af en. Det der nepalm, eller hvad det hedder, klistrer sig nærmest fast til alt, og så brænder det.
Og i Episode III ser vi da også R2 brænde et par superbattledroids.  :-D

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Citér
Det der nepalm, eller hvad det hedder, klistrer sig nærmest fast til alt, og så brænder det.

Du mener napalm... ja fantastisk middel til at rydde alt hva der hedder levende væsner ud fra hvor som helst... Men også brandhamrende ulovligt at bruge nu til dags, noget med det er for ondskabsfuldt et våben, ligesom landminer osv

They call me Tauntaun ;)