skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

episode 7,8 og 9???

(Læst 4932 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Nu må i ikke dræbe en stakkels skabs SW fan.

Jeg har flere gange ladet mig fortælle at Lucas skulle have materiale til yderligere tre film. Vi ved jo alle at 4,5 og 6 kom først og derefter 1,2 og 3. Men her er det så mit spørgsmål kommer...

Er der tre mere??? og får vi dem mon nogensinde at se hvis de skulle eksistere???
I reject your reality and substitute my own!!

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
jeg tvivler på at de er skrevet, men jeg kunne forstille mig lucas har en ide om hvad de skal handle om. Måske lavet nogle små historier. Og sådan.

IMO var det på samme måde med 1,2 og 3.

Det kan være at de kommer med jeg tror ikke det vil ske sådan lige med det samme. Med mindre at den der nye serie er et coverup for starten på en ny trilogo.  :wink:

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Har lånt dette fra en anden side om SW bare for at lægge lidt mere bag mine udtalelser.

"Star Wars blev i 1977 en kæmpe succes og Lucas fortalte verden, at han havde tænk sig at lave hele 9 Star Wars film. Kort før premieren på The Empire Striks Back i 1980 fik Star Wars fra 1977 repremiere og skiftede pludselig navn til Star Wars: Episode 4: A New Hope."

Hans Ole

• Jedi Ridder
jamen det er også rigtigt, og jeg har også læst det. Men hvis Lucas vil lave en nye trilogo kommer han i en del problemer feks er skuespillerne fra den gamle trilogi ved at være pensionister. Der har været snak om det rigtig mange gange. Men som jeg skrev så tror jeg ikke det vil ske inden for overskuelig fremtid, hvis det overhovet sker.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jeg har læst, at Lucas ville lave ni film, men det blev for uoverskueligt, og han ændrede det senere til seks. Og såvidt jeg ved, så har han også mange gange sagt, at der ikke kommer flere episoder. Men hvem ved? Penge kan jo altid lokke.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Ja det er jo også min mening, og vi har jo både set Stalone lave den ny rambo, Scwarzenegger med en ny terminator og gode gamle Bruce Willis med Die hard 4,0 og vores alle sammens Han solo har jo også lige vist han stadig kan. Så lad os samle underskrifter i hele SW miljøet og sende dem til Lucas og bede om de tre sidste film   :lol:

Ej hvis det var mig der skulle lave de nye, ville jeg finde nye skuespillere til at udfylde rollerne. da ikke alle er hos os mere, så vidt jeg husker.
Og så ville jeg tjene en masse penge på al den merchendise der kunne laves. og så lige de nye udgaver af alle de foregående film...

cha chiiiing $$$$ i lommen  8-)

Hans Ole

• Jedi Ridder
Puha nu får jeg nok slag.... Men jeg vil ikke se en Star Wars film hvor Solo ikke spilles af Ford. Faktum!!!!!!!!!!

Det med nye karaktere kunne sagtens ske, selv om jeg vil savne nogle af dem fra OT. For sjov lave jeg en google søgning og Mark Hamill har været fremme og sige at han kunne forstille sig at være en gamle obi ligende karakter som giver lightsaberet vidre til en ny generation Jedi's.
http://filmz.dk/mark-hamill-om-star-wars-tv-serie-rygter

Men lad os nu se.
Senest Redigeret: 11-09-2009, 17:03:36 af Hans Ole

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Jeg giver dig fuldstændig ret i at det bør være Ford der er Solo og Mark Hamill der sku være luke osv men selv om Ford sådan nogenlunde ligner sig selv så må man indrømme det ikke ligefrem er tilfældet med de fleste af de andre.

Hvis jeg ku vælge ville jeg da også helst se de orig skuespillere i rollerne, men så skulle de film være lavet for mange år siden. Men jeg ville også bare gerne se Lucas' ideer og tanker om de nye rige. Og hvis det kræver at jeg må se Solo, Luke og Leia spillet af andre end de orig skuespillere så vil jeg hellere det end undvære de tre sidste film.

Men igen det er jo bare min mening.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg tror næppe at en underskriftsindsamling vil virke.

Men mht. Episode 7, 8 og 9. Ja, tilbage i 80erne og helt op i 90erne var der tale om, at der skulle laves ni film. Men den tanke blev knust i 1999, efter premieren på Episode I. Jeg har et interview med Lucas liggende på video og jeg citerer:

"I will make two and three, that comes after this one. But there won't be anymore after that."

Det var så også før at der var tanker omkring CW serierne samt den forhåbentligt kommende serie som kommer i løbet af de næste år. Men der har dog ikke på noget tidspunkt siden dengang, været tale om nogen film, der skulle gå under navnet "Episode VII" :-(

Vi kan så se frem til serien, der skulle foregå mellem episode III og IV. Det bliver spændende at se hvad det ender med :-)

Og nej, jeg kan heller ikke se andre personer i rollen som hverken Han, Leia, Luke, Threepio etc. Det vil være virkelig synd. Men hvis det skulle være, så findes der jo heldigvis noget som de ikke havde så meget mulighed for dengang, for at gøre dem yngre at se på: computerteknik, retouch til evt. at fjerne rynker og så har film makeup det også med at gøre underværker, både for at gøre folk ældre og yngre at se på.

Jeg er lidt i tvivl omkring hvad du mener med "det nye rige"?

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
jeg ved godt at Lucas i 99 sagde der ikke kom flere men det gjorde han jo også i 80'erne da han var færdig med OT og der gik jo så alligevel 16 år før der kom flere. hvis vi nu bare venter 5-7 år mere kommer der måske noget  :lol:

og med "det nye rige" mener jeg bare tiden efter kejseren. vidste ikke helt hvad jeg ellers skulle kalde det

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Der vil jeg sige, at EU allerede klarer det godt med at fortælle om "det nye rige" efter Kejserens død. På nær at historien næsten bliver gentaget, dog uden konsekvenser af samme omfang (for nu), 34 år efter hans død.

Det vil dog være interessant at se, hvad konsekvenserne for EU bliver, hvis der blev lavet de sidste tre film. Jeg tvivler dog, må jeg indrømme.

Hans Ole

• Jedi Ridder
Mht EU kontra en nye mulig trilogi så tror jeg at lucas forbeholder sig retten til at fortælle historien som han vil. Hvilket betyder at EU bliver over ruelet i tilfælde af en nye trilogi.
Kan det ikke passe at der ihvertflad i de første bøger stod noget ligende i forordret.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jo, det kan meget godt passe. Og jeg er skam enig i, at Lucas nok vil fortælle den historie han selv vil. Han er jo den der skabte historien i første instans.

Hvad jeg mere tænker er, hvis der blev lavet en sequel trilogi, og den stred imod hvad der er blevet fortalt i EU op til dato, hvad der så kan ske for de MANGE romaner og bag om bøger der allerede er skrevet. Samt den encyclopædi der også er udkommet, som skulle forestille at indeholde (næsten) alt det der har med SW at gøre.

Og når jeg siger næsten, er det fordi Gina og jeg fandt ud af, at der faktisk mangler noget i den, fra KOTOR spillet blandt andet :-P

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Lucas har jo udtalt, at i hans version af Star Wars: Dør Boba Fett ved Great Pit of Carcoon, bliver The Emperor ikke klonet og genopstår, bliver Luke Skywalker IKKE gift. Disse tre ting strider jo meget mod EU bøgerne, både romaner og noveller samt bag om bøgerne, som Jaina skriver. Jeg tror dog ikke det rager George Lucas en høstblomst, hvad der står i disse romaner og noveller, det er hans historie og han kan gøre med den hvad han vil.

Læser man de gamle A Guide to the Star Wars Universe eller den første Star Wars Enclyclopedia, vil man jo også se en noget anderledes baggrundshistorie ved nogle characters, f.eks. C-3PO.

Senest Redigeret: 13-09-2009, 07:46:30 af HWR
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Yeaaaa det er lækkert at høre at der er andre der føler som jeg, ang skabelsen af de sidste tre film. Jeg ved godt at chancen er lille. Men bare det at et enkelt spørgsmål fra newbie som jeg kan skabe en diskussion som denne giver mig tiltro til at der en eller anden dag i fremtiden nok skal komme glædeligt nyt til alle os fans om at tre nye film er på vej.

MTFBWY