Jeg tror næppe at en underskriftsindsamling vil virke.
Men mht. Episode 7, 8 og 9. Ja, tilbage i 80erne og helt op i 90erne var der tale om, at der skulle laves ni film. Men den tanke blev knust i 1999, efter premieren på Episode I. Jeg har et interview med Lucas liggende på video og jeg citerer:
"I will make two and three, that comes after this one. But there won't be anymore after that."
Det var så også før at der var tanker omkring CW serierne samt den forhåbentligt kommende serie som kommer i løbet af de næste år. Men der har dog ikke på noget tidspunkt siden dengang, været tale om nogen film, der skulle gå under navnet "Episode VII"

Vi kan så se frem til serien, der skulle foregå mellem episode III og IV. Det bliver spændende at se hvad det ender med

Og nej, jeg kan heller ikke se andre personer i rollen som hverken Han, Leia, Luke, Threepio etc. Det vil være virkelig synd. Men hvis det skulle være, så findes der jo heldigvis noget som de ikke havde så meget mulighed for dengang, for at gøre dem yngre at se på: computerteknik, retouch til evt. at fjerne rynker og så har film makeup det også med at gøre underværker, både for at gøre folk ældre og yngre at se på.
Jeg er lidt i tvivl omkring hvad du mener med "det nye rige"?