skywalker.dk
09-09-2010, 12:24:45 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Modtog du ikke en aktiveringsmail?

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder: Foto-galleri - hovedside
Foto-galleri - brugeralbums

Hjem   Hjælp Søg Kalender Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: De Fortabte.  (Læst 696 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
CC Skywalker
Gæst
« Dato: 14-08-2009, 18:39:26 »

I bogen, De Fortabte. Er der nogle der ved hvorfor et væsen der synes at Kraftens mørke side virker særlig tillokkende når man ikke har noget at miste. (jeg har ikke læst bogen, kun set bagsiden og jeg ville gerne have oplysninger om dette væsen og vide hvad det hed)

rolleyes
Logget
Jaina Solo
Arenafægter og Legilimencyklon
C4 Deltager
I ét med Kraften

Køn: Hun
Beskeder: 14.614

The Clone with the Quote book!

« Svar #1 Dato: 14-08-2009, 18:53:14 »

Må indrømme at jeg først misforstod hvad du spurgte om, men så fandt jeg ud af, at du kun havde læst bagsiden og forstod straks bedre.

Well, "væsnet" er Brakiss, en tidligere elev af Lukes, som var Imperie agent bedrog Luke og tog hvad han lærte med sig til Imperiet for at oplære Mørke Jedier på Skyggeakademiet. Brakiss er et menneske, så det er ikke noget specielt væsen af nogen art.

Hvad der menes med det er, at han lokker drengen Zekk med sig, fordi han ved, at Zekk er fortvivlet. Hans venner (Jacen og Jaina) er jedier og de har forandret sig meget efter at de har været på Jedi Akademiet. Brakiss fortæller, at Zekk er Force Sensitive og tager ham med sig. Zekk vil først ikke vide af ham, men lader sig til sidst lokke af Brakiss ord om, at den Mørke side er stærkere end den lyse og at han kan blive stærkere end Jacen og Jaina og få dem til at betale for, hvad de gjorde mod ham, hvilket egentlig ikke er så meget at råbe højt om, men Brakiss gør det til en større sag end det er.

Zekk er også en forældreløs, der lever i Coruscants underverden. Det kan siges at være det der menes med, at man intet har at miste, når man ingen familie har, ingen rigtige ejendele og at man er blevet svigtet af sine venner.

Håber det var svar nok smiley
« Sidste ændring: 14-08-2009, 18:55:03 af Jaina Solo » Logget

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible
CC Skywalker
Gæst
« Svar #2 Dato: 05-11-2009, 15:27:10 »

Det var ihvertfald svar nok shocked
Tak, endnu en gang Jaina smiley
Logget
Jacen Solo
Uberørt af Kraften

Køn: Han
Beskeder: 7

STAR WARS IS SO NICE

« Svar #3 Dato: 06-11-2009, 10:43:04 »

hej er det dig cc skywalker eller er der en her der kender ham
Logget
CC Skywalker
Gæst
« Svar #4 Dato: 06-11-2009, 15:52:02 »

Det er mig Jonatha. Mig der lige har svaret smiley
Du kan se at det er mig ude i venstre side wink
Logget
Leia Skywalker
Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
Global Moderator
Senior Medlem af Jedi Rådet

Beskeder: 8.028

Kald mig Lora :-D

« Svar #5 Dato: 10-11-2009, 09:02:08 »

Hvis I vil snakke privat bedes I bruge privat besked systemet. Ellers flyder tråden over med snak, som ikke har nogen relevans for emnet.
Logget

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"
CC Skywalker
Gæst
« Svar #6 Dato: 10-11-2009, 14:38:46 »

Jeg fortalte jo bare at han kunne se navnet til brugeren ude til vensrte i skærmen fordi at han er ny herinde shocked

Svar skrevet.
« Sidste ændring: 10-11-2009, 16:11:44 af Leia Skywalker » Logget
Michael-Jackson
Postpadder
Youngling
*

Køn: Han
Beskeder: 209

R2-D2 with lightsaber. lol.

« Svar #7 Dato: 28-02-2010, 20:13:08 »

Nu har jeg læst bogen De Fortabte og ved hvem væsnet er wink Det er Brakiss ligesom Jaina sagde og jeg har allerede lagt en masse historier ind med ham under Fan Fiction wink
Logget

R2-D2 the cool robot.
Mara Jade
Tvilling og skabsklon, arenafægter og rollespiller - med et spark som en tauntaun
Administrator
I ét med Kraften

Beskeder: 17.074

Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh

« Svar #8 Dato: 28-02-2010, 22:32:25 »

Michael-Jackson, eftersom Jaina allerede for lang tid siden har fortalt dig, hvem "væsnet" er, så er der ingen grund til at poste her og fortælle, at du nu ved det, fordi du har læst bogen. De vidste det jo i samme øjeblik, Jaina gav dig svaret
Logget

"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

http://swawakening.proboards.com/index.cgi - SW RPG som det skal være - på engelsk.
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: