skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ekslusiver... Nu igen...

(Læst 2771 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
Nu har jeg gået or grublet over noget faktisk i længere tid, som egentlig kan gøre mig letter gal. Til Toy-Fair i foråret der annocerede Hasbro en masse spænende nye ting som man ikke kunne undgå at se meget frem til, og specielt en masse orginal trilogi stuff som der virkelig mangler i samlingen, samme skete så igen til San-Diego Comic Con her for en lille måneds tid siden.

Men alle de her ting kommer jo som det "fantastiske" brand "Exclusives", noget som bare kan gå mig på, ikke fordi jeg normalt har noget imod at jage ting ned for at få fat i dem. Men de her kære "Exclusives" er som regl til følgende 3 kæder:
Wal-Mart
Target
Toys'R'Us

Et utal af dem ryger til Wal-Mart og Target som ikke findes udenfor staterne. Jeg ved desværre ikke om det er fordi Toys'R'Us ikke har så meget interrese i det eller hvordan men som regl har de langt under 1/3 af disse, og desværre lidt ofte de kedelige.

For at illustre så får Wal-Mart blandt andet følgende exclusives i 09:

Target får blandt andet dem her i 09:

Her får disse to butikker faktisk en masse helt nyt og meget spænende, specielt er jeg hooked på AT-ST, Wedges X-Wing, Dewbacken, Rancoren og Evolution sættene

Toys får følgende:

Clonen er det eneste speciele, men en enkelt ommalet clone commander er ikke så fed igen
V-Wingen er bare en genpakket og ommalet alm. V-Wing som også findes i den almindelige linje af køretøjer. Republic Gunship er det samme gamle, dog med nye sidedører som tillader den at lukke komplet og gå ud i rummet, og lidt ny maling, men ikke videre fantastisk da de også kørte den alm. model med tigerhajs paintjob som eksklusiv i 06.
TIE Interceptoren kørte de tilbage som Exclusive i 30 års serien, blot med en streg hen over vingerne der klassificerede den som 181st Squadron.

Hvis vi er heldige så får vi Toys eksklusiverne at se herhjemme og udenfor USA. Men hvordan kan det være at vi tit og ofte skal snydes for sådan eksklusiver blot fordi man ikke er amerikaner? AT-ST'en er der masser af folk der virkelig har ventet på at få en ny version af, samme med Dewbacken, nu kommer de endelig. Men kun i USA, Er det virkelig kun mig den slags går utroligt meget på?
Senest Redigeret: 12-08-2009, 00:40:02 af AlusCWM
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg ved ik om de ligefrem går mig på, men nu da vi har toys R Us her i Danmark også ville det da være mega flad hvis de her herligheder ikke også blev solgt her hjemme og kun i usa  :|
Darth Pingu Awakens

Xeavyz

• Youngling
  • **
  • The Force is strange in this one....
Jeg fik en gut fra Rebelscum til at købe og sende AT-ST'en til mig, det er en lækker udgave de har lavet her :-)
Got the story, who wants to make the movie.....

It is all just pictures.....

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Den er monster lækker, har desværre ikke selv fået den i hænderne endnu, men har haft en close (var desværre ikke til salg) og jeg har haft det lidt sådan at man bare må have 1 eller 2 ;)
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.