skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Samlerværelset ^^

(Læst 13009 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

G.Madine

• Padawan
  • **
Sejt..

Glæder mig til at se updates på foto :)
Tag et kig forbi min by: http://madine.myminicity.com/sec

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
Så er der update tid ^^

Det var godt nok en god mængde billeder ^^ men nyd dem :)
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

G.Madine

• Padawan
  • **
Fed samling. Du har især meget Clone wars. Men flotte ting.
12" Aayla Secura er nice.
Kan især godt lide dit skrive bord. Massere af plads til at lave lektier ;)

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Tak tak.. Og ja der er meget Clone Wars... Men nu mener jeg også at Clone Wars er noget af det mest positive der er sket for Star Wars figur samling længe, figurerene må folk syntes om hvad de vil, jeg er ret vild med den animerede stil... Men til gengæld har Clone Wars givet os en masse forskellige fartøjer vi ellers aldrig havde set... Blandt andet AT-TE'en, V-19, Turbo Tanken og jeg kunne egentlig blive ved, det er også pga. Clone Wars massive succes af vi fik den store Falk og vi senere på året her endelig får en ny AT-AT, som jeg så sandelig overvejer kraftigt at anskaffe mig mere end 1 enkelt af ;).

Hvis man ser på salgs kurverne fra Hasbro, så har Legacy (som er samler linjen) desværre ikke gået alt for godt, til trods for fede figurer, Build A Droid konceptet som mange har været vilde med, og en hel masse andre småting... Linjen blev fanget i den onde finasnkrise, og gjorde den svær, hvorimod børne linjen Clone Wars gik godt, så igen der er jeg taknemmelig for Clone Wars at det holdt Star Wars igang det sidste 1½ års tid.

Aayla Secura figurer er monster fed, og det var absolut den Sideshow figur jeg har eftertragtet mest af dem alle, og ved sjovt tilfælde stod den her lige og ventede på mig i Forbidden Planet i London da jeg besøgte min stedmor i sommers, som den sidste ^^ Kald det held, eller The Force ^^ Sideshow linjen er desuden en linje jeg håber på at tilføje en del fra over de næste par år, da det er nogle fede figurer som jeg gerne vil displaye i min samling (selvom min kusine på 6 kalder dem for barbier ^^)

Og skrivebordet er faktisk kun det ene af mine 2, hvor det andet er optaget af min computer... Men det du ser her bruger jeg til at male mit warhammer på og andre praktiske opgaver hvor det er mig underordnet om jeg taber maling eller andre ting på bordet da det er gammelt og ikke er noget jeg har problemer med at smide ud hvis det går i stykker... Når jeg skal bruge det så fungere min seng nummer 2 som Docking Bay 94 for falken og hangar for den ene AT-TE ^^

They call me Tauntaun ;)

G.Madine

• Padawan
  • **
hehe, det må være the force når det har med sw figure at gøre

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Yes sir... Så er der update tid... igen igen, efter nu at ændret på min en del i min lejlighed, som blandt andet involverede at jeg kom af med den ene seng, har fået nyt tv (som sparer en del plads i stuen osv) og et par andre ting her og der er der sket ændringer i min opsætning, således at jeg faktisk snart skulle have fået mit værelse som jeg ønsker det.

Der mangler lige et møbel til at erstatte skrivebordet, noget komode eller noget, 2 ekstra af de der fine glasskabe på væggen til mine 3 3/4 tommer figurer, og måske lidt her og der, så om et par tusind kroners indretning mere skulle det hele være klart og færdigt som det hele gerne skulle se ud i lang tid / til jeg engang flytter og får en 3 værelses så der kommer et specifikt værelse til Star Wars samlingen + - det løse.

Men uden videre tøven så kommer her mit "nye" soveværelse/samler værelse

Spartaneren og Big Daddyen vogter indgangen ^^ Big Daddy plakaten er lavet i stof og ganske fænomenalt fed up close, ufattelige detajler i den.

Som man åbner døren.

Hele værelset fra 2 forskellige vinkler

AT-TE'en under Clone Wars plakaten.

Turbo Tank til højre for indgangen til værelset.

Mit arbejdsskrivebord som aldrig bruges, og to autografer fra Dave Prowse (Darth Vader) og John-Rhys Davies (Gimli)

Clone Wars Propaganda Poster, og AT-AT assault billed ved sengen.

AT-TE mellem skrivebord og seng.

4 af mine carded figurer over vinduet. Fra venstre mod højre, Darth Malak, Darth Revan, Demise of General Grievous, Ultimate Galactic Hunt Republic Commando Scorch.

4 andre carded figurer, venstre mod højre, Obi-Wan "Ben" Kenobi, Asajj Ventress, Ahsoka Tano, Captain Rex

Carded Tessek the Squidhead figur, bemærk signeret af Gerald Home

Carded Luke Skywalker (Rebel Pilot) Vintage Card, hængende over tvet.

Autografer der endnu ikke er blevet hængt op eller indrammet.

Flere autografer der endnu ikke er blevet hængt op eller indrammet.

Min Build-A-Bear Captain Rex og Gammel Bamse.

Darth Vader Lyssværd og Custom Construction Kit Saber i Vinduet.

Luke Skywalker Lyssværd på Tv'et

Sideshow Collectibles Luke Skywalker Rebel Hero & Aayla Secura 12" figurer, og Hasbros nye AT-ST i toppen af glasskab 1.

Hasbros nye Dewback på min Dewback Patrol hylde og AT-AP i bunden af glasskab 1.

Hot Toys DX Joker 12" figur og Clone Recon Unit i toppen af glasskab 2.

CIS mellemstørelse figurer og 30th Anniversary Coin Album i bunden af glasskab 2.

Første del af store hyldesystem. B-Wing og Homing Spider Droid

Del to, Trade Federation AAT's og Y-Wing

Del tre, Corporate Alliance Tank Droid, Grievous Starfighter, Slave 1, A-Wing, X-Wing og Naboo N1 Starfighter

Del fire, V-19 Torrent, V-Wing, Clone Trooper booblehead, Imperial Shuttle (Revell), ARC-170 (Revell minikit), Obi-Wan & Darth Vader (Vintage), 4 stks Cornflakes Episode 1 statuer, Obi-Wans Jedi Starfighter, Aayla Securas Jedi Starfighter

Republic Gunship på toppen af vægskabene.

Red Two X-Wing på toppen af vægskabe.

ARC-170 på toppen af vægskabe.

Rebels og Jedis fra A New Hope og fremad.

CIS styrker.

Sith & Imperial Styrker

Jedi's før A New Hope

Clone Wars Clones & andre Phase 1 Clones.

Phase 2 Clones og special clones.

Astromechs, Cantina og random figurer.

Jabba's Palace og Mandalorians.

Det skulle vidst sådan ca. dække hvordan det hele ser ud for tiden, håber det falder i folks smag, da jeg helt klart er vild med det og glæder mig til at spendere tid i mit "nye" soveværelse.
Senest Redigeret: 03-06-2010, 02:45:33 af AlusCWM

They call me Tauntaun ;)

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Fede billeder, men tror nogle links er gået galt, i hvert fald i forhold til beskrivelserne.

(Og så havde du fået dobbeltpostet, så jeg har slettet din ekstra post). :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Så skulle links være ordnet... Og jeg beklager for dobbelt post, men når der er så mange billeder laver Sky altid sjov med mig og så bliver man utålmodig og trykker en ekstra gang... :lol:

They call me Tauntaun ;)

G.Madine

• Padawan
  • **
Sejt med autograf på figur kort ;) Samt alle de andre i glas og ramme. generelt som nævnt tidligere flot samling.

sunejensen01

• Uberørt af Kraften
  • *
looong time no posts - altså fra mig.
AlusCWM - jeg synes virkelig det er en fed samling, du har fået raget til dig. Fedt med en så velstruktureret opstilling. Og så ser godt ud i forhold til den generelle indretning i lejligheden. Generelt synes jeg hurtigt en samling star wars figurer (eller andet merchansise) kommer til at se rodet ud, hvis den generelle indretning er rodet. Hvorimod det ser fedt ud, hvis der er ro, enkelhed og struktur på resten af rummet.
Anyways, jeg er sgu på toppen over din samling og din måde at vise den frem...

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Nu igen er det på tide jeg får kigget på det dersens opdatering af min samlings tråd. Denne gang måske for sidste gang... Ihvertfald nok fra denne lejlighed af, som landet står så flytter jeg nok inden ikke alt for længe og derfor vil min samling af logiske årsager flytte med ;) Så hvem ved, næste gang jeg laver en af de her opdateringer kan det være at vi ser en anderledes setup.

Desværre vil det ikke indvolvere et rum helt for sig selv. Da jeg flytter sammen med en kammerat så har han åbenbart behov for det 3. rum i lejligheden O_o Så det kan være at et specifikt rum må vente sig nogle år endnu.

Et pænt lille overblik over hele rummet, før vi begiver os ud i noget med nogle flere detaljer.

Indgangen og så begge sider af døren.

Blizzard 1-3 + Slave 1 (som mangler endelig placering på nuværende tidspunkt)

Næsten alle mine cardback figurer

Force Unleashed 2 Standee + AOTC Billed

Hylderne der har som hovedmål at være platform for hovedparten af mine køretøjer (selvom det ikke engang lykkedes at godtgøre for 50% af dem på de hylder XD)

Hele det første glaskabinet fra top til bund.
Sideshow Collectibles Aayla Secura 12"
Sideshow Collectibles Luke Skywalker 12"
Hot Toys DX Joker 12"

Clone Wars Clone Recon Element

Specialty Clones (Clone Wars & AOTC)

Clone Wars Clones

Glaskabinet nummer 2, man ved forresten (ligesom med køretøjs hylderne) at man har mange figurer når de hylder der er designeret til dem ikke kan indeholde dem mere XD

Imperial Medium - Large Sized

Seperatist Large Figures & Medium Crafts

Coin Album & Various

Clones (AOTC & ROTS)

TV/Seng/Ved siden af seng området. Noter at lampen på TV-et normalt ikke forfinder sig det. Lyset var blot for dårligt til at tage billeder uden dens placering der.

Skrivebords området.

De før omtalte figur hylder. Fra vinduet mod døren.

Clone Wars Jedi/Astromech/General Grievous Hylde
Forskellige figurer uden fokus Hylde
Seperatist Hær Hylde
Rebel Hylde
Sith/ ABY Jedi Hylde
Jabbas Palace/Bounty Hunters/Mandalorians Hylde
BBY Jedis Hylde
Imperials Hylde

Min sekundære løsning til mine fartøjer. Specielt de store som ikke passer ind på de andre hylder, og heller ikke rigtigt passer på gulvet.

Lige de sidste par figurer på cardback jeg har.

Mine autografer, som dog ikke hænger i rummet, men i min gang i lejligheden, de sidder en smule asymetrisk og knap så vinkelret. Men den regner jeg skal fikses i den nye lejlighed, når jeg kommer så langt. Desuden er der sikkert flere på vej, så der skal laves en eller anden løsning således jeg ikke løber tør for plads de næste par år.

Det var vidst det for nu, nu må vi se hvad der sker når jeg er flyttet. Så skal jeg selvfølgelig nok sørge for at der kommer en ny opdatering på hele forløbet. Måske kan det være jeg smider en opdatering ind hvori noget som ikke er min Star Wars samling indgår. Det må tiden jo vise, da jeg har en del andre ting som jeg desværre ikke har alt for god plads til og som derfor er sådan lidt på rundfart. Det kommer lidt frem i nogen tid, for så at blive lagt tilbage på "lager" mens noget andet er fremme, det eneste der er permanent er Star Wars samlingen og så en anden samling ikke vist her.

They call me Tauntaun ;)

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Som sagt før, en rigitg fin samling og et flot og veludført display. Bliver spændende, at se dit nye display, når du er flyttet ind i den nye lejlighed. 
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Enig med HWR, det er en rigtig flot og stor samling du har der.
Du og din kammerat er simpelthen nødt til at finde en lejlighed med 4 værelser. En så fin samling fortjener ordentlige forhold.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Jeg takker for kommentarene. Glæder mig også selv til at se hvordan displayet ender med at blive.

Mundi, jeg kan sagtens følge hvad du mener, nu ser vi... Om ikke andet så får jeg ihvertfald et større værelse at have den på nå vi kommer så langt.

They call me Tauntaun ;)

Clone_Commando66

• Star Wars Kotobukiya Collector
  • Jedi Ridder
  • Commander Cody the time has come. Execute Order 66
det ser nice ud