skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Samlerværelset ^^

(Læst 13008 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
Ohh yeah, så fik jeg endelig taget nogle nye billeder af mit soveværelse/samlerværelse... Når man kun har en 2 værelses så må man jo nogle gange komprimere det hele lidt ned, og der var sgu ikke plads på badeværelset ;)

Men uden videre snakken her er værelset sådan overordnet set:

Så først lige min figur hylder:

Så har jeg lidt løse køretøjer/skibe der står her og der grundet mangle på bedre steder at placere dem:

Så er der også min store reol som indeholder lid af hvert:

Ud over Star Wars så har jeg også et par andre hobbier og samling, bla mine Movie Transformers som jeg har her:

Så er der min Warhammer 40k Space Marine Hær som er ret omfattende, men desværre næsten komplet umalet:

Og endelig noget af det bedste i lejligheden:

Et dejligt skab fyldt med knap 200 skønne dvder ^^

Endelig så tæller samlingen nu (Star Wars delen):
195 Figurer
8 Figurer på Cardback
15 Alm. Maskiner
3 Af de helt store maskiner (2x AT-TE + Millenium Falcon)

Jeg håber i nød at kigge med en gang ^^
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Synes du udnytter pladsen, eller rettere din mangel på samme, på en fin måde. Det er et ganske pænt display af din fine samling.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
fed samling det må man sige :)

og rigtig cool Transformers figur du har stående også.
Darth Pingu Awakens

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
Super fed samling af neo-stuff. Fedt at ser der er blevet plads til ben og darth i vintage udgaver.  :wink:

Darth Kaze

• Gæst
Det ser hyggeligt ud..  :-) Da jeg var teen blev alle mine penge brugt på tegneserier, hvis jeg havde mulighederne dengang, med successen af PT så havde jeg også nok haft indrettet min lejlighed sådan der..:)

Synes det er  flot designet legetøj, det er flot stillet op - og man kan tydeligt se din store passion for neo star wars. Flot!!

sunejensen01

• Uberørt af Kraften
  • *
sweet samling---rart at se neo star wars komme til sin ret. Og så var jeg på toppen over sovebamsen :lol:
Nej, spøg til side, det ser sgu sweet ud. Hvad er det for nogle transformers du har stående? SW transformers eller bare transformers transformers.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Jeg takker for alle de pæne ord ^^ Syntes også selv det hele er endt meget godt til trods for den mindskede plads, men det blev for meget med det spredt ud over hele stuen også. Men håber på en lidt bedre opstilling engang, muligvis når jeg får en 3 værelses om nogle år når jeg er færdig med uddannelse. Så kunne det godt tænkes at det ekstra rum skulle bruges til mine hobbier.
Super fed samling af neo-stuff. Fedt at ser der er blevet plads til ben og darth i vintage udgaver.  :wink:
Selvfølgelig skal der være plads til dem også ;) Til trods for jeg ikke samler vintage så, skal de da frem hvis jeg skulle få fat på nogle ved et tilfælde. Har da også en vintage Leia til at stå sammen med Rebels, hvis man kigger lige ved siden af Biggs

sweet samling---rart at se neo star wars komme til sin ret. Og så var jeg på toppen over sovebamsen :lol:
Nej, spøg til side, det ser sgu sweet ud. Hvad er det for nogle transformers du har stående? SW transformers eller bare transformers transformers.

NO ONE MOCKS GAMMELBAMSE! :P hehe Han hører til der og vil altid gøre det ;)

Transformerne er alle sammen fra filmene, dem som står i reolen er en af hver som var med i den første film. Dem på bordet er så dem fra den nye, hvor jeg dog ikke har fået alle endnu, men regner jeg stærkt med at gøre :) Og SW Transformers er ikke lige min kop te, ligesom alle de gamle transformers osv ikke lige er mig, det er kun movie versionerne der siger mig noget... Desuden er det galt nok at jeg bare køber dem :P... Der ligger sgu mange penge der kunne ligge i den "rigtige" samling istedet :P

They call me Tauntaun ;)

Master kito

• Føler Kraften
  • *
  • Darkside No More!
MEGA FED SAMLING!!!!!!!

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Takker ^^

Lige nu er det meste pakket lidt ned, indtil at jeg er færdig med at få nye møbler, så kommer det skam op igen, men nok på en anden måde. Nu ser vi lige hva der sker de næste 3 ugers tid

They call me Tauntaun ;)

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Sorry for dobbelt post men ellers kommer jeg jo aldrig igang igen ;)

Anyways, så havde vi noget valgfrit emne i dekoration i ugens løb og vi fik 8 timer til det, 2 x 2 timer og 1 omgang med 4 timer, her har vi skulle brainstorme et emne, lave nogle skitser både løse og så en 1-10 skitse af det færdige vindue. Men vi skulle også lave et vindue nede i deko lokalet, og eftersom min lærerinde syntes det kunne være sjovt at se hvad jeg kunne få ud af min hobby spurgte hun om ikke jeg skulle lave noget SW, det hed sig at det kunne jeg da nok gøre. Så dagen hvor vinduet skulle laves slæbte jeg kun lidt meget af min samling ned på skolen klokken tidligt om morgenen ;)

Her følger lige et par billeder af hvordan det hele endte:

Selv syntes jeg egentlig det blev ganske godt ud fra det faktum jeg fokuserede på OT frem for hele serien, om det så virkede for min lærer finder jeg først ud af om nogle uger når vi skal have dekoration igen.

Men ud over det, så tror jeg også snart en opdatering af min samling må være på sin plads, så den skal jeg nok ligge kigge på at få lavet her en af dagene, potentielt i aften hvis der bliver tid

They call me Tauntaun ;)

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Sewr fint og kreativt ud. Glad for at du valgte at fukucere på de tre originale film, da de i manges (både fans og ikke-fans) øjne er Star Wars og uden dem, havde de nye film jo heller ikke været der.  :wink:

At benytte Tusindårsfalken og en X-Wing er oplagt, da det er to af de rumskibe, som mange også ikke fans kender (sammen med Stardestroyers og TIE Fighters er de vel nok de mest kendte fartøjer fra trilogien). Men det er også cool, at du benytter en Y-Wing, den er måske ikke så kendt, men den har et meget klassisk rumskibs-design synes jeg, samme kan siges om A-Wings enddog i endnu mere udpræget grad. Den nye Y-Wing minder utrolig meget om den gamle i udseende, for jeg går ud fra det er den nye du har. 
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Var helt klart også mit mål med det, at alle ved hva den orginale trilogi er med hensyn til Star Wars...

Desværre er min samling foruden en TIE af en hvilken som helst slags i øjeblikket, så derfor kunne jeg ikke hænge en op, ellers havde den helt klart erstattet Y-Wingen. Jeg havde dog også en A-Wing med, men syntes bedre om Y-Wingen inde i vinduet, den hang bedre og så var det lidt et personligt valg, da Y-Wingen er mit favoriserede OT skib ;)

Men ellers jo det er en Y-Wing fra 30 års jubilæums serien, som jeg købte i Toys for et års tid siden, den er bygget på samme molds som de orginale fra Vintage linjen, men med nogle få ændringer, mange af rebel skibene kører desværre fortsat på de orginale molds, med nogle modifikationer kun... Ikke der er noget galt med disse, men personligt stemmer jeg for en opdatering af mere end bare Millenium Falcon og X-Wingen (den på billedet er POTF2 udagaven) får en tiltrængt opdatering.

They call me Tauntaun ;)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
skal vi nu ikke bare for en gang skyld droppe kampen imellem de nye og gamle film hehe..din gamle bavian (ment på en venlig måde da vi kender hinanden i virkeligheden) :)

det ser under alle omstændigheder fedt ud synes jeg, det er en fed opsætning du har lavet der.
Senest Redigeret: 16-01-2010, 20:46:03 af Predator
Darth Pingu Awakens

G.Madine

• Padawan
  • **
WOW flot samling. RESPEKT...

Normalt vil jeg syntes det er federe at gemme figurerne i box. Men i dit tilfælde er det faktisk et rigtig godt resultat på den hylle. Godt udsyn at vågne til.

Nice med SW som skole projekt :) Hvad syntes din lærer var det godkendt XD
Tag et kig forbi min by: http://madine.myminicity.com/sec

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Jeg siger tusind tak Madine ^^ Jeg er selv ret godt tilfreds med den :) Nu prøver jeg så vidt som muligt at købe en ekstra af de bedste figurer jeg finder så jeg kan gemme den på kort. Men er meget godt tilfreds med at have dem ude af indpakningen også selv :) Det er super skønt syn at vågne til...

Men det er blevet ændret meget på rummet siden disse billeder, bl.a. er mine transformers blevet solgt, men jeg skal prøve at tage nogle billeder engang senere så det kan skues hvordan det ser ud nu.

Og ja det var faktisk ret cool ^^ Igen min lærer var hende der forslog mig det, ligesom hun også var den der forslog det som eksamens projekt i engelsk, og forslog AVATAR til eksammens projekt i dekoration så det var 100% godkendt, fik et fancy 10 tal for min fremvisning plus de andre småting jeg skulle lave til projektet.

They call me Tauntaun ;)