skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

smelte lego klodser

(Læst 2088 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Commander Cody

• Gæst
er der nogen her på forummet der ved om man kan smelte lego klodser
hvis så venligst skriv tak

MVH Commander Cody

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Mener du bare at smelte dem? Det er nok ikke så svært. Det er jo bare plastic.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Du kan sagtens smelte Legoklodser, put dem i en ovn og sig 200 grader... Hvis det virkede på min tupperwave bokse (læs: glemte dem derinde!) Så virker det også på Lego som også er plastik... Men må man spørge hvorfor du ville finde på at smelte dem? (Nu kommer Legetøjs sælgeren op i mig ;) ) Det er jo for det første et helt kanon stykke legetøj der næsten er uforgængeligt og som har uendelige muligheder i sig (hvis man har rette antal klodser) Og så er de hammer dyre...
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Commander Cody

• Gæst
jamen det er fordi at min morfar ved hvordan man kan støbe ting i en form men han gjorde det normalt ud af bly så jeg leder efter noget plastic der kan smeltes så jeg kan støbe ting af plastic men kan man endelig købe plastic der kan smeltes

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg tror ikke at plastic er beregnet til at blive omstøbet. Det er nok bly der er den bedste mulighed der.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
af sikkerhedsmæssige årsager fraråder jeg dig også til og begynde på den slaks.

smelter man plastic kommer der meget giftige røg dampe som man absolut IKKE skal indånde, plus leg med ild og plastic kan gå gruligt galt, så lad være, og leg med dine klodser som de er.
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Hehe, fin kommentar Predator.

Men ja det er møg farligt, men du kan godt alligevel, bare IKKE alene! Spørg din far måske om han vil hjælpe dig. Og brug ALTID åndedrætsværn når I er tæt på smeltningsproccessen. Og som Jaina skriver kan det godt blive svært at støbe i lego plastik. Eftersom det ikke kun er støbt i almindeligt plastik. Det er vist også blive lakkeret og sådan, hvilket vist er nødvendigt. Så for at du skal få samme resultat med din egen støbning skal det nok gennemgå samme proces som lego klodsen gennemgik fra fabrikkens side.. Men alt dette er så også blandet sammen når du smelter det..
- Udover sikkerhedsmæssighederne er det her bare rent gætteri.. Bare ret mig hvis jeg tager fejl... :roll: