skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Lego Star Wars 7128

(Læst 2838 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Commander Cody

• Gæst
jeg prøver at få bygget min speeder bike ordenligt for jeg så en film på youtube med hvordan man bygger sådan en men når jeg ser på den rigtige byggede en inde på google og sådan noget  er det forkert er der nogen her der kan vise mig en film eller sådan noget med hvordan man bygger den hvis så PLEASE skriv tak

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Er der ikke en vejledning med i pakken til, hvordan man samler den? Det var der da altid i gamle dage?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Commander Cody

• Gæst
jamen det var fordi jeg købte en speeder inde på ebay.com jeg kunne også have købt hele pakken men det ville have været for dyrt. jeg kunne nemlig have købt pakken for noget med 40-50 dollars

Himmelvandrer

• Uberørt af Kraften
  • Køn: Mand
Jeg ved godt, at tråden er ved at have nogle dage på bagen, men byggevejledninger kan altid findes på nettet.

For nyere sæt (og mange af de gamle- efterhånden) er at finde på LEGOs egen hjemmeside Building-instructions.

Er der en, som ikke findes der, kan den sikkert findes på Worldbricks. (Klistermærkerne ligger som regel som sidste side, lige til at printe ud).

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • "A Great Jedi"
manualsmania.com. De har alle LEGO manualer.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia