skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Stormtropper

(Læst 6428 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Er der egentlig ikke ifølge EU (som jeg ikke er fan af hehe) stadig enkelte kloner i drift i Episode IV ?? synes jeg at have hørt.

men ellers er det rigtig nok at Imperiet dropper det der kloning og hyrer almindelig mennesker som soldater, ligesom i virkelighedens verden med en rekrut tid hvor man så hvis man vil kan gøre karriere.

Det er sådan jeg har opfattet det ihvertfald.
Darth Pingu Awakens

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jeg ved ikke om Battlefront II er canon, men i spillet er der kloner på Hoth.

CC Skywalker

• Gæst
Der er ikke kloner på Hoth i Battlefront 2 :? Har det selv :wink:

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Kan ikke forstå at i battlefront 2 siger de at 501st fik bedre armor og blasters så de kunne fortsætter deres missioner. Er der rigtigt eller forkert :? Man styrer 501st hele vejen i spillet.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Der er ikke kloner på Hoth i Battlefront 2 :? Har det selv :wink:
Nej-nej. Jeg mener ikke Episode II eller III-kloner, men kloner i snowtrooper-dragter. Hvis du følger med i "Historie"-banerne, så er det en clone troopers dagbog, og der fortæller han om Hoth.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Ifølge hvad jeg har forstået ud fra tidligere snak her på Skywalker, er der ikke mange kloner tilbage under ANH. Nok kun de bedste af dem, tjener stadig som soldater. Hvilket er forståeligt, når man tænker på, at deres ældningsproces fordobles for hvert år der går og der er næsten 20 år mellem ROTS og ANH. De vil garanteret blive ubrugelige for Kejseren og for dyre fortsat at producere.

Stormtroopers er for det meste civile der er blevet rekrutteret til Imperiets Akademi og trænet til kamp.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Der er i hvert fald nogle tilbage ved ANH, men om der stadig er nogen i ROTJ ved jeg ikke. Har ikke hørt noget om det. Men det er helt officielt, at den stormtropper, som rammer hovedet ind i døren på Dødsstjernen i ANH, er en klon. :wink:

Og mon ikke de stadig har et par stykker tilbage i ROTJ, hvis der også er nogen på Hoth.

Ellers består stormtropperne(og tropperne generelt) af almindelige mennesker, efterhånden, som klonerne er blevet ældre eller er døde på slagmarken.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"