skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Anbefaling.

(Læst 2338 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Greedoocu

• Gæst
Jeg har ikke set filmen "Clone wars" og vil gerne vide om den er vær at se. ifølge mine vender er den god men jeg ved ikke om jeg skal leje den på dvd. :? :? :? :? Kan i hjælpe mig og evt. en anden der har samme problem?   

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Altså, der er mange delte meninger omkring denne film. Den er på flere måder mere børnevenlig end den er for voksne, men det er en hyggelig film med en okay handling. Den er langt bedre og flottere lavet end den første CW serie, som blev vist på Cartoon Network.

Min personlige mening er, at man i hvert fald skal se den, som SW fan. Så kan man selv afgøre med sig selv om man vil eje den på DVD eller aldrig se den igen. På trods af at jeg ikke var den store fan af den, har jeg den på DVD og ser den en gang imellem, men det er jo så også min mening.

Du bør nok danne din egen mening først og fremmest. Stol på din egen mening og for eksempel ikke på anmeldere, da de ikke altid er så pålidelige :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Som Jaina også skriver, så synes jeg at enhver der kalder sig Star Wars Fan bør se den, og så bagefter bedømme om man kan lide den. Men ses, det skal den! :-D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
well jeg tør godt og kalde mig selv star wars fan eller måske endda nørd.

men jeg synes den er okay, ikke oppe i samme kvalitet som de rigtige film, men som animeret film synes jeg den er ganske fed og har skam også købt den på dvd.
Darth Pingu Awakens

RebelAlliance

• Gæst
ja den hører da til i samlingen.

Greedoocu

• Gæst
Altså, der er mange delte meninger omkring denne film. Den er på flere måder mere børnevenlig end den er for voksne, men det er en hyggelig film med en okay handling. Den er langt bedre og flottere lavet end den første CW serie, som blev vist på Cartoon Network.

Min personlige mening er, at man i hvert fald skal se den, som SW fan. Så kan man selv afgøre med sig selv om man vil eje den på DVD eller aldrig se den igen. På trods af at jeg ikke var den store fan af den, har jeg den på DVD og ser den en gang imellem, men det er jo så også min mening.

Du bør nok danne din egen mening først og fremmest. Stol på din egen mening og for eksempel ikke på anmeldere, da de ikke altid er så pålidelige :-)
jeg har selv en anmelder klub men jeg tror jeg prøver at se den. :-)

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
jeg syntes cw anime filmen er det bedste sw der er udgivet siden return. TV serien er også iorden uden at være prangende.