skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars: Threads of Destiny

(Læst 3524 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
hey alle... jeg sad lige og kiggede...(som jeg altid gør når jeg finder noget spændende) jeg syntes at den ser mega fed ud! nå.. enjoy :-D

her er en trailler:
http://www.vimeo.com/1427111

mere kan findes på:
http://www.threadsofdestiny.net/

RebelAlliance

• Gæst
Wow, det ser rigtig flot ud.

Det eneste jeg ikke lige fanger er:

Det foregår ca 100 år efter ROTJ og de siger at republikken er genoprettet.

Hvorfor er der så stadig two fraktioner ? Der er stadig Stormtroopers og andet Empire like.

the Marster

• Medlem af Jedi Rådet
jeg ved ikke om du har læst den men her,

94 years after "The Battle of Yavin”, the New Republic has been resurrected and democracy once again rules the galaxy.

The Jedi Order is reestablished on the planet Yavin 4, and has continued to train new Jedi Knights in the art of peace and justice. But all is not peaceful in this new world. With the fall of the Dark Empire, the ancient Skenvi Empire now comes out of the shadow to make its move. The Skenvi now opposes the New Republic for control over the galaxy with its aggressively growing empire. The Skenvi seeks to cease control of all the galaxy’s most valuable resources to cripple its enemies. And if a planet refuses to join them, they have been known to take very aggressive actions.

Caught in between this struggle over the fate of the galaxy is the little planet of Coreign. The planet possesses a very powerful resource that would greatly favor the side that has access to if an intergalactic war was to emerge.

In its eagerness to gain access to Coreign’s resources, the Skenvi Empire sends its most infamous negotiator, Lord Siege. He is a man who is known throughout the galaxy for seeing that the Skenvi Empire gets what it wants by all means necessary.

The New Republic sends two of its Jedi ambassadors, Master Soran Darr and his padawan, Raven Darkham.

altså jeg tror at det er raster (stormtrooperne) fra imperiet.. men bare et gæt :wink:

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
Jeg glæder mig så meget itl den kommer ud! den bliver så fed

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

the Marster

• Medlem af Jedi Rådet
ja helt enig Ani, :-D de har jo sagt at den ville komme den 31. maj.. det er jo lidt tid siden :-) :roll:

RebelAlliance

• Gæst
Ah ja, det havde jeg lige overset. så nu er the bad guys "The skenvi Empire" er det noget man kender noget til?

ja men med Kotor 2 in mente, så hellere vente lidt og få det gjort godt, end at release noget halvfærdigt (ja ja jeg ved godt det ende er et spil og det andet er en film)

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Wow, det ser rigtig flot ud.

Det eneste jeg ikke lige fanger er:

Det foregår ca 100 år efter ROTJ og de siger at republikken er genoprettet.

Hvorfor er der så stadig two fraktioner ? Der er stadig Stormtroopers og andet Empire like.

Republikken blev ifølge EU allerede genoprettet kort efter ROTJ og der eksisterede Imperiet stadig. Imperiet og Republikken lykkedes i sidste ende at skabe en fredstraktat så krigen mellem de to faktorer rent faktisk var forbi. Men de eksisterede begge stadig indtil yuuzhan Vong krigen hvor Republikken måtte se sig selv slagne og ikke-eksisterende. Den Galaktiske Alliance blev oprettet i stedet, men Imperiet eksisterede stadig i hvert fald op til 140 ABY, hvor Legacy tegneserien.

Den her Fanfilm skal nok betragtes som AU, eftersom det er en fanfilm. Der er endnu ikke rigtig nogen der ved hvad der foregår i denne periode, men det kunne sagtens være sket.

Det eneste der måske vil slå den væk fra den kurs er, at i hvert fald for nu,op til 43 ABY (39 år efter ROTJ) er det den Galaktiske Alliance der er hvad der var tilbage af den Nye Republik og jeg ved ikke om den stadig eksisterer så langt fremme, men tvivler på at de ville genskabe Republikken under det samme navn, efter YV krigen.

Mht. Skenvi Empire, jeg har aldrig hørt om det. Men traileren ser sørme meget imponerende ud :-)
Senest Redigeret: 24-06-2009, 13:32:12 af Jaina Solo

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

RebelAlliance

• Gæst
Hvordan kan der være et Empire, uden en Emporer?

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Well, I don't know. Men i hvert fald siden Kejserens død, har der været magtkampe mellem de øverste hoveder i Imperiet om hvem der bestemte. Der har været krigsherrer, storadmiraler, admiraler, moffer og jeg ved ikke hvad.

Jeg tror nok at i deres hoved, behøver der ikke være en Kejser, fordi Kejseren ikke kan erstattes. Og de kunne jo ikke gå tilbage til at kalde sig Republikken, eftersom det havde den anden side jo allerede gjort og Republikken stod mere for demokratiet end hvad imperiet nogensinde gjorde.

RebelAlliance

• Gæst
Ja det giver vel et eller andet sted mest mening at Imperiet ikke bare forsvinder natten over, fordi Kejseren forsvinder.
Men et eller andet sted er det vel et brud med filmene at der stadig er konflikter i galaksen efter ROTJ, i hvert fald til den profeti om at Anakin/Vader skaber balance i kraften og fred til galaksen...

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Well, det har der før været en diskussion kørende om. Jeg tror at det kommer an på hvordan man vil definere balancen. Og fordi det er Kraften der er tale om, behøver det ikke betyde, at Imperiet holder op med at eksistere fordi Kejseren er død.

Selvom at de blev slået ved Endor, var det stadig styrker spredt rundt i galaksen, for eksempel på Coruscant.

Mht. balancen i Kraften, der har været noget usikkerhed omkring Anakin virkelig var den, som profetien talte om. Noget med, at han blev skabt, for at få jedierne til at tro, at han var den udvalgte.

Og især nu med den nye serie i EU, beviser det kun, at Sith-fyrsterne ikke er så uddøde som alle gik og troede de var. Tværtimod. Men det er en anden snak.