skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Et møde i en skummel gyde

(Læst 14681 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

trager

• Clone nine, lieutenant and third-in-command of Clone Squadron
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
"Her på planeten?" Fnyser Hattick næsten fornærmet. "Vi er lidt mere intersystemale."
"The Empire or Us - there is no compromise. Biggs Darklighter, Wedge Antilles, Jek Porkins." I Jedi

We're Clone Squadron. FanFic is our stock in trade and insanity is what we deliver.

Djinn Altis

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Hmm...touchy.

"Min fejl. Måske kunne du fortælle mig mere om Kerberos?"
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
((NPC))

En mørk figur træder ud af skyggerne. Han er tilsyneladende klædt helt i sort - selv hans rejsekåbe er sort. Han lader til at være dukket ud af intet. Han stopper op lidt fra de to mænd, og slår hætten ned. Hans blodrøde hår er flettet i en lang fletning ned af ryggen, og hans hud er næsten unaturligt bleg.

"Jeg kunne ikke undgå at høre, hvad De Herrer talte om...måske jeg også kunne få lidt mere at vide om denne...Kerberos?"
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Narc ser på Hattic, med et overrasket udtryk.
"Én du kender?"
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

trager

• Jedi Mester
"Nej." Siger Hattick og kigger halvt over i mod Narc, "En af dine venner?"

Han overvejer hvordan denne her person er kommet ombord på hans skib. Inden han helt når at færdiggøre tanken går døren i bag fyren, hvilket tydeligt viser at Bloody nu også har opdaget ham. Uden at vente på svar fra Narc, trækker Hattick roligt sin blaster og peger den mod fyren.

"Og hvem er så du?" Siger han retter mod fyren.
"The Empire or Us - there is no compromise. Biggs Darklighter, Wedge Antilles, Jek Porkins." I Jedi

We're Clone Squadron. FanFic is our stock in trade and insanity is what we deliver.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
((NPC))

Manden virker ikke synderligt truet af Hattick eller hans blaster. Eller droiden. Eller Narc. Han trækker tværtimod på skuldrene.

"En der er nysgerrig efter, hvad Kerberos er?" Han ser næsten uskyldigt på Hattick.

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Narc lader diskret sin hånd glide ned omkring sin blaster, men uden at trække den.
Han virker ikke truende, og jeg vil ikke eskalere situationen unødigt.

"Jeg går ud fra at du ikke er blevet inviteret ombord. Hvis jeg var dig, ville jeg sige mit navn og ærinde."
Djinn Altis

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((Npc)) "jeg er en, der kunne være interesseret i at arbejde for Kerberos - hvis lønnen er rigtig. Og hvis jeg selv har indflydelse på, hvad jeg kommer til at lave. Når man er så gammel som mig bliver man nemt lidt kræsen"

trager

• Jedi Mester
((Hov? Var det ik min tur?))

"Virkelig?" Hattick lyder dybt ligeglad. "Og hvad får dig til at tro at vi sådan udenvidere vil fortælle dig noget? Eller at vi overhovedet ved noget om dette Kerberos?"

Hans blaster er stadig rettet mod fyren, men venter dog med at affyre den.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((Npc - jo, Sorry. Djinn ændrede rækkefølgen i går. Så jeg blev forvirret. Håber det går :))) "jeres samtale før afslørede ret tydeligt, at i hvert fald en af jer ved noget om Kerberos. Og det jeg selv ved om gruppen er, at de leder efter flere folk. Men jeg kan selvfølgelig også tilbyde min hjælp direkte til Imperiet. De vil sikkert gerne have en som mig..." han skubber kåben lidt til side og afslører et lyssværd.

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Dark Jedi...

Narc ser med et blik på Hattick, der siger at han venter på at Hattick tager en beslutning. Uanset hvad det bliver, er Narc klar.

Det er trods alt dig der ved noget om Keberos, og så er det dit skib.

Narc tager fat om sin blaster, og spænder sine muskler, klar til at trække.
Djinn Altis

trager

• Jedi Mester
Hattick hæver et øjebryn da han ser lyssværdet. Typisk, endnu en af de idioter!

"Ja, du kunne jo prøve, men ved nu ik hvor meget du får ud af det." Siger han roligt. Han lægger sig blaster ned over sine knæ, men fjerner dog ikke fingeren fra aftrækkeren. "Jeg synes hellere du skulle smutte herfra og hvis du virkelig gerne vil lære noget om detter Kerberos du snakker om, så ville jeg lede på Den Brølende Krayt. Dog måske ikke idag." Det sidste tilføjer han næsten som en eftertanke.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((NPC))

"Der er ingen grund til at være så fjendtlige, mine Herrer. Lad os nu ikke lege flere lege. I ved, at jeg ved, at I ved noget om Kerberos. Så lad os lægge kortene på bordet. Jeg vil have et møde med din arbejdsgiver" Manden trækker roligt på skuldrene.

"Det er ikke så farligt endda..."

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((Bumper lige tråden - ved ikke om den måske er blevet overset :) ))

Djinn Altis

• Padawan
  • **
"Hvis du vil ha et møde, må du stille dig om bag i køen makker."

Narc slipper grebet på sin blaster, da han fornemmer at situationen ikke vil udvikle sig til ballade.

Narc ser på Hattick, og venter på hvad han har at sige...
Djinn Altis