tak for kommentarerne
Well IG 88. Hehe ja den historie er og bliver lidt mystisk. Jeg besluttede jo at sætte mine løse figure i display. Og til min irritation fandt jeg jo ud af at der ikke var nogen IG 88 i min samling. Trals men ikke det store tab. Så gik der et par uge også købte jeg nogle opgraderinger til min samling blandt andet R2D2 med pop saber, saberen i min egen var repro så heldigvis fik jeg luet det repro svær ud af min samling. Da pakken med figurerne kom fik jeg stille upgraderingerne op OG min fine nye IG88 som var en version af den som er sådan lidt brunlig i det, blev stillet op ved siden af Bossk.
Nå men så skulle jeg jo ha plads til min AF samling og jeg begyndte at rode med nogle kasser og ligende. Og damm it der fandt jeg min IG88, altså den der var blevet væk. Så nu har jeg to. Ikke samme versioner men jo jeg sælger jo nok den ene på et tidspunkt.

I øjebelikket mangler jeg lidt mere AF end Star wars for at min samling i mine øjene er komplet. Jeg vil kun gøre de maskiner jeg har nu komplette (samt jeg får trippelT fra Per), lidt figure også er det hvis det. Mht star wars samlingen mangler jeg et 3-4 moc's også en luke DT så er det done. (indtil jeg får en ny ide.)