skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hans Ole's samling og focus.

(Læst 10221 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Kaze

• Gæst
Det ser sg godt ud, mester!!  :-) Fedt at se de Joe´s, du har virkelig taget din turn med at få fokusset på det - synes det er en fed mission du har. Det ser rigtig godt ud med opsætningen med kasserne som backdrops, og så ser det jo bare hyggeligt ud! :)

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • There is another Skywalker!
Takker.
det er faktisk også ret hygligt at nørkle med. Jeg havde lige en lille time der skulle slåes i hjæl i dag. Så har været igang med limen. der er nogle af maskinerne der har har det dele som lige skulle lappes sammen. Mangler stadigvæk Dragon Fly. Den grønne helikopter hvor rotoren er brække af.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Altid godt, at se opdateringer afd folks samlinger, og din samling og opsætning er rigtig fin, Michael. Har du iøvrigt fået fat på en IG-88?

Også cool, at se din Action Force / G.I. Joe samling. G.I. Joe var efter min tid, men havde dog enkelte figurer og en scooter tingest, som jeg fik af en morbror i Canada, endda før man kunne købe det herhjemme. Som vi har talt om, er disse figurer også ved at blive mere populære og få en vis værdi, hvor man for 7-8 år siden kunne få smidt dem i nakken stort set gratis.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
tak for kommentarerne

Well IG 88. Hehe ja den historie er og bliver lidt mystisk. Jeg besluttede jo at sætte mine løse figure i display. Og til min irritation fandt jeg jo ud af at der ikke var nogen IG 88 i min samling. Trals men ikke det store tab. Så gik der et par uge også købte jeg nogle opgraderinger til min samling blandt andet R2D2 med pop saber, saberen i min egen var repro så heldigvis fik jeg luet det repro svær ud af min samling. Da pakken med figurerne kom fik jeg stille upgraderingerne op OG min fine nye IG88 som var en version af den som er sådan lidt brunlig i det, blev stillet op ved siden af Bossk.

Nå men så skulle jeg jo ha plads til min AF samling og jeg begyndte at rode med nogle kasser og ligende. Og damm it der fandt jeg min IG88, altså den der var blevet væk. Så nu har jeg to. Ikke samme versioner men jo jeg sælger jo nok den ene på et tidspunkt.  :roll:

I øjebelikket mangler jeg lidt mere AF end Star wars for at min samling i mine øjene er komplet. Jeg vil kun gøre de maskiner jeg har nu komplette  (samt jeg får trippelT fra Per), lidt figure også er det hvis det. Mht star wars samlingen mangler jeg et 3-4 moc's også en luke DT så er det done. (indtil jeg får en ny ide.)

Kaze

• Uberørt af Kraften
  • *
Er det ikke på tide med en opdatering :)

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Når du ikke har brug for to forskellige variationer af IG-88, så har du heller ikke brug for to af 4-LOM, Michael.  :-D :wink:
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.