skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hans Ole's samling og focus.

(Læst 10218 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Kaze

• Gæst
Det er godt nok en floooooot leia clipper den der.  :mrgreen:

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • There is another Skywalker!
Det er godt nok en floooooot leia clipper den der.  :mrgreen:

ja og du må ikke få den

Darth Kaze

• Gæst
Bullshit - jeg går 500 gange med jeres hund for at vise min detikation. :lol:

Det klistermærke der omgiver hende der på kortet er seksi - sexie - sæxi....!!
Senest Redigeret: 22-06-2009, 21:05:18 af Darth Kaze

Hans Ole

• Jedi Ridder
Bullshit - jeg går 500 gange med jeres hund for at vise min detikation. :lol:

Deal, tril skal luftes nu, ses vi det tror jeg nok vi gør!!!!!!!!!!!!!!!  :wink:

Det klistermærke der omgiver hende der på kortet er seksi - sexie - sæxi....!!

Godt det ikke er en slave leia.

Darth Kaze

• Gæst
He he he du mente det vidst meget alvorligt med den banner hva.. :-D he he

Hans Ole

• Jedi Ridder
En lille update.

Langt om længe er jeg ved at være færdig med at finde løse variationer. Der mangler kun et DT saber til luke skywalker.

til min han solo samling har jeg også købt lidt løse figurer. L.L Trench coat og L.L bespin samt hs small head og en alm han solo hoth.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
det er en sweet lille samling du har Hans ole :)
Darth Pingu Awakens

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
I luves it Hans Ole ^^ Det ser rigtigt godt ud, får en masse ideer til indretning af mit eget når der bliver plads :P
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Darth Kaze

• Gæst
Man skal jo virkelig være kendere, for at forstå hvorfor du har så mange af den samme figur..;) Men super fede og en gennemført samling, har du fået stablet på benende, der er meget misundelsesværdige..:)

Det er nu en fornøjelse hver gang at se din samling live - og der er en del af dem jeg har første oplevelse af at have set for første gang - en del gange nu. Og det bliver kun mere spændende, og glæder mig rigtig meget til at se hver gang du udvider samlingen med nogle godter..:)

Hans Ole

• Jedi Ridder

Jeg er ved at lave lidt om i mine displays, men jeg regner med at det ene skal se sådan her ud. Er der nogen der kan huske DV hovedet.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Ser godt ud Michael (HansOle), jep husker udemærket Darth Vader hovedet. Også nogle ret så cool variationer du har der, specielt darkbrown Rebel Soldier, men selvfølgelig også Jawa vinyl cape og blue Snaggletooth. Mangler faktisk selv en Luke med mørkebrunt hår (og nej jeg vil ikke bytte min doubletelescoping Luke for den, hvis du skulle komme med sådant et forslag  :wink:).
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Lækker samling, du har virkelig mange specielle.

Ja jeg ville ønskejeg havde lyttet til min far da jeg var lille. Jeg havde arvet en hel kasse med omkring 60 figurer i indpakning, incl en sandcrawler og en X-Wing, men det var der jo ikke noget sjov i, så de blev åbnet alle sammen og leget med. (ok var kun omkring 7 år) og kendte slet ikke til SW. Og da jeg blev 10 var den helt store dille Nitro biler og jeg solgte derfor alle mine figurer for 1000 kr og købte sådan en.  :evil: :evil: Vrææl hvis man bare havde lyttet til sin gamle far.
I reject your reality and substitute my own!!

Hans Ole

• Jedi Ridder
Hejsa

Tak for kommentarerne. Jeg har taget nogle billeder af min samling her i dag.

Nemo ja det må have været fedt at få sådan en bunke figure i den alder. Det er ærgeligt nu at tingene blev pakket op, men helt ærligt star wars tingene er jo blevet brugt til det som de blev skabt for nemlig leg. Så det er vel fair nok. Hvis PT ikke var kommet så tror jeg heller ikke der havde været så stor interesse for Star Wars legetøj fra 70-80'erne.

Jeg har faktisk en ligenede historie, for da figurerne faldt til 5,95kr havde jeg fødselsdag. Jeg havde inviteret min klasse til fødselsdag og gæt hvad jeg ønskede mig. ;-) Nemlig Star Wars legetøj. Jeg kan huske vi gav hinanden for en 25-30kr, mange penge den gang og jeg fik da også et hav af star wars figure. Desvære blev alle figurerne pakke ud og leget med. ;-)

Nå Henrik du vil ikke bytte din DT luke for min med brunt hår. Hmm det kan jeg egenligt godt forstå. ;-) Var der ikke en til salg på scum for nogle uger siden.

Master kito

• Føler Kraften
  • *
  • Darkside No More!
MEGA FED SAMLING!!!!!!

Hans Ole

• Jedi Ridder
update:

Star Wars.

Action force:

Well jeg er gået igang med at gøre mine af ting fra da jeg var knægt komplette. 90% af maskinerne er fra min barndom det samme kan man så ikke sige om kasser og ligende.

Senest Redigeret: 16-02-2010, 15:28:30 af Hans Ole