skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Kaze´s Limelight

(Læst 7466 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Kaze

• Gæst
Hej Sune

Jeg er meget glad for den anden tone, ifordhold til hvordan jeg opfattede dit tidliger indlæg. Jo, på et forum skal der diskuskuteres, og man kan lære meget af hinandens erfaringer - Og det kan der sagten komme en interessant tråd ud af.

Min opfattelse af ordet "næsten hærværk", er ikke den samme som din - hvis noget "næsten" er repro, så er det repro... Og i det at min samling står fremme, faldt under den kategori hos dig.

Opbevaring for samlere inkl. migselv er netop en stor overvejlse, og det er også derfor at jeg under min samlingsperiode har opbevaret mine figure lukket i ziplockbags og akryl-shells. Jeg har ikke ladt de figure der indegår i min samling stå fremme, før jeg købte mit vetrineskab, der er lukket for at undgå for store problemer med støv. (Og sikke et overarbejde det bliver når der skal støves af.) Derudover står min samling i soveværelser, dels -  fordi jeg har aften solen fra den side, gardiner, så mine figure ikke får direkte sollys. Men intet kan holde sig fra at give et mærke på figurende, medmindre du kan stoppe tiden.. ;)

Darth Kaze

• Gæst
*Clipper update - Der er sket ting siden*
Senest Redigeret: 11-02-2010, 16:15:00 af Darth Kaze

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • There is another Skywalker!
Super fed clipper. Håber du er tilfreds med den.  :-)

Forresten tril skal luftes kl 20. Husk nu vores aftale. Ses vi det tror jeg nok vi gør!!!!!!!!!!!!!!!!!

Darth Kaze

• Gæst
*Yak face kopi - updateret*
Senest Redigeret: 16-03-2010, 17:39:18 af Darth Kaze

Hans Ole

• Jedi Ridder
Fed figure glæder mig til at se den irl...

(kl 21 nix. jeg smutter med hunden nu!!!!!)

Darth Kaze

• Gæst
Advarsel: Der er ikke blevet postet i dette emne i mindst 120 dage.
Medmindre du er sikker på du vil svare, bør du overveje at starte et nyt emne.

Det må betyde et frisk billede.  :-D

Hans Ole

• Jedi Ridder

Jeg syntes din Ewok opstilling er rigtig fed. Der er en masse små fede ting man ikke lige ser ved første øjekast. Nice work.
Senest Redigeret: 13-02-2010, 13:06:44 af Hans Ole

Darth Kaze

• Gæst
Taxi ;) Jeg skal nok gemme Friar Tuck derinde, næste gang du kigger forbi - han må have sin camio :) *intern joke*

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Tuck skal da være der, specielt fordi din Ewok Village ikke er en Ewok Village med Sherwood Forrest playsættet så vidt jeg kan se, medmindre detr grønne er et custom job.

Ellers en fed samling og fedt display.  Kan se du har valgt ikke at samle på variationer, og det er coool nok, der er dog enkelte du burde have, hvor der er markant forskel (såsom Han Solo small vs large head).
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Darth Kaze

• Gæst
Citér
Tuck skal da være der, specielt fordi din Ewok Village ikke er en Ewok Village med Sherwood Forrest playsættet så vidt jeg kan se, medmindre detr grønne er et custom job.

Ellers en fed samling og fedt display.  Kan se du har valgt ikke at samle på variationer, og det er coool nok, der er dog enkelte du burde have, hvor der er markant forskel (såsom Han Solo small vs large head).

He he så fik vi den gamle mester :D Det er en ewok by, inspirationen af træerne kom af som du selv siger Robin Hood serien. Træerne er fra Playmobil, alt andet er originalt og uden repro ;)

Overvejelserne på at det skulle være Sherwood Forrest inspireret er mange bl. a. vedligeholdelse.

Men Henrik jeg har skam mange variationer i blandt, Biker scout short mouth, en ekslusive Tri logo Boba fett med tilhørende Save 1 carbonite blok, kun set én gang. Min Luke Puncho har et ekslusivt grønt lyssværd så han kan choppe speederbikes snuder af, en LL squidhead, HS smallhead (Min large head har jeg fra barndomssamlingen), luke farmboy brunt hår og masser af andre no coo  :wink:

Nå jo så er der det nærliggende, en YPS snowtrooper, Blue snaggletooth, og en DV clipper no coo, og Clipper DV mailaway.

------------------------

Lille opdatering

Mit nye tiltag er en trebenet R2 fra droids factory sættet, som står i dioramaet - elsker den lille fætter  :-P
Senest Redigeret: 13-02-2010, 14:41:25 af Darth Kaze

Darth Kaze

• Gæst
Frisk-billede-opdatering  8-)

Er Friar Tuck der et sted, eller er han på Pubcrawl?!

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Kan ikke lige spotte Tuck, så gætter på han er på pubcrawl :P... Men det ser godt ud ^^
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

G.Madine

• Padawan
  • **
Rigtig fin samling. I mine øjne skal sådan en samling udstilles som han gør så flot i dette skab. De kommer til at tage lidt skade af sol lys. men hellere det end at de er gemt væk i en skuffe.

Er det autografer i glas og ramme der hænger på vægen ? Måske jeg selv burde gøre det med nogle af de fede.
Tag et kig forbi min by: http://madine.myminicity.com/sec

Samler på morgenmads produkter eller andre mad relaterende ting fra Star Wars (vist lidt specifikt). Altid klar på at bytte eller købe.

Darth Kaze

• Gæst
Desværre er der ikke autografer på billederne. Min ynglingsfilm er ROTJ og synes billedet med Onkel Lucas er så hyggelig, og så The gang på Endor.

Det med lys bekymre også mig, men sålænge de ikke står i direkte sol, håber jeg det holder. Man skal jo nyde dem, eller må der opgraderinger til et senere tidspunkt

Tak for de pæne ord!! :)

Darth Kaze

• Gæst
Jeg har modtaget mange sjove kommentare på udlandske vsw forums om mit diorama. Har taget lidt flere detaljerede billeder, så man bedre kan se opsætningen :)

Mon Friar Tuck er tilbagevendt fra sin Pubcrawl - se de opdaterede billeder ;)