skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

mad

(Læst 5619 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Okay. Sjovt spørgsmål, men jeg spiller med  :-D

Selvom det aldrig ses i filmene, kan man læse i romanen, Star Wars - Dark Lord - The Rise of Darth Vader, at Darth Vader godt kunne spise rigtig mad, men foretrak sonde mad og flydende næring, da det betød, at han ikke skulle fjerne masken. Der står også, at han slap af med sine.. affaldsprodukter ved hjælp af katedere og lignende  :-)

Bogen er ret interessant, da den er den direkte fortsættelse til "Revenge of the Sith" og handler om Vader's frustration over sig selv, dragten og sit nye lod. Om hans frygt for Anakin (Han fortæller sig selv, at Anakin Skywalker er død). Som bogen går tilpasser Vader sig mere og mere og tilsidst er Anakin endegyldigt død og borte. Han er Darth Vader, Sith-fyrste og lever og ånder (meget højt) for magt.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

RebelAlliance

• Gæst
Det er da ligegyldigt for historien, hvordan Vader indtager føde. om han gør og hvordan han kommer af med det.

Selvfølgelig er det ligegyldigt, hvordan han gør. Men hvis du kun er intreseret i historien og ikke vil diskutere baggrunden i SW-universet, hvad laver du så på den her side?
Baggrunden for universet? Nej nu må jeg lige, hvordan kan det her være nødvendig baggrundsinfo? C'mon! Det er da underordnet, ikke bare for historien, men også for universet generelt?
Er Qui gon jins ynglings morgenmad müsli? im just wondering...

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Ahem, den diskussion hører ikke til i denne tråd. Folk kan stille spørgsmål om det de spekulerer på, og så kan man vælge at gå ind i diskussionen eller ej. Ganske simplet. :-)

Hvorvidt Qui-Gon spiser den ene eller anden slags morgenmad er ganske urelevant, men jeg vil ikke udelukke der er en eller anden et sted, der har spekuleret over det. :wink: Det er det man har AU til bl.a.

Og Darth Natas har leveret et glimrende svar fra en af EU roman. Det kan man støtte sig til eller lade være.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

RebelAlliance

• Gæst
Selvfølgelig.

Hvad er AU?

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Jeg svarer lige på dit spørgsmål. (Vi har også en tråd en forkortelser og deres forklaring).

AU er Alternate Universe. Det er der alle historier, der ikke er canon hører til, bl.a. Tales og fanfiction. (Noget ff er skrevet til at 'passe ind' i EU, men er stadig AU).

Lad os vende tilbage til emnet. :-)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"