skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

mad

(Læst 5617 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

master YODA

• Gæst
hvad spiser darth maul egentlig det ser man ikke i filmene:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Senest Redigeret: 05-06-2009, 10:21:27 af master YODA

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Darth Maul er ikke med i RotJ. :? Mener du Darth Vader?

master YODA

• Gæst

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg tror ikke at han spiser noget, det er nok umuligt. Tror at, siden han bliver holdt i live ved maskiner og sikkert også med Kraftens hjælp, er det nok ikke nødvendigt.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
What? Hvorfor skulle det ikke være nødvendigt med mad? Selv Vader har sørme da brug for næring. Jeg vil gætte på, han måske får det via sondemadning? Eller måske kan han spise inde i den der...øhm...ting, hvor man kort ser ham uden hjelm?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Jeg holder på sondemad af en art. Tror ikke han som sådan spiser, men han er stadig halvt organisk, så han har brug for næring. (Men gad vide hvordan man går på toilet med en sådan dragt på...) :-P
Senest Redigeret: 06-06-2009, 18:37:13 af Leia Skywalker

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Det synes jeg vi skal undlade at tænke på.... o_0

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
What? Hvorfor skulle det ikke være nødvendigt med mad? Selv Vader har sørme da brug for næring. Jeg vil gætte på, han måske får det via sondemadning? Eller måske kan han spise inde i den der...øhm...ting, hvor man kort ser ham uden hjelm?

I don't know, det er Vader. You never know.

Men ja, hvis han fik mad, vil jeg også gætte på sondemad. I hans situation er det nok ret svært at indtage det på anden måde.

Og ja, jeg har heller ikke lyst til at vide med hans toiletbesøg :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

master YODA

• Gæst
jeg tror han laver  :-o :-o :-o :-o i bukserne

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Den slags bemærkninger er ganske overflødige - både i forhold til debatten, men også i forhold til, at det sådan set er noget mærkeligt noget at sige :)

Lad os vende tilbage til maden.

master YODA

• Gæst
ja nu skal vi jo ikke begynde at snakke om :-o :-o :-o :-o    :-D

Drannion

• Jedi Ridder
Altså, når man får sondemad, så er det næsten kun næring og man skal ikke på toilettet så ofte. Og teknologien er jo mere avanceret i SW end i virkeligheden, så måske er det bare 100 % næring, og ingen affald. Måske behøver han slet ikke gå på toilettet?

RebelAlliance

• Gæst
Det er da ligegyldigt for historien, hvordan Vader indtager føde. om han gør og hvordan han kommer af med det.

Drannion

• Jedi Ridder
Det er da ligegyldigt for historien, hvordan Vader indtager føde. om han gør og hvordan han kommer af med det.

Selvfølgelig er det ligegyldigt, hvordan han gør. Men hvis du kun er intreseret i historien og ikke vil diskutere baggrunden i SW-universet, hvad laver du så på den her side?

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Så, så, alle kan diskutere det de vil. Men det betyder ikke alle finder det interessant. :-)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"