skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Er der nogen som ejer bogen: "Rogue Leaders - The Story of Lucasarts" ??

(Læst 3398 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kunddizzle

• Gæst
Hej alle Star Wars Fans :)

Står og skal lave en opgave på uni i kurset computerspilsteori, og skal arbejde med Star wars universet og har fundet en bog om Lucasarts

Den er desværre ikke på lager nogen steder, så er der nogen, som ved om den kan købes i Århus Området, eller nogen som vil låne den ud et par dage (i nærheden af Århus)?

http://books.google.com/books?id=TRo9NwA...

ved det er lidt usædvanligt inddlæg, men det ku jo være....

På forhånd tak :)

PS. skal aflevere mandag, så hvis du er derude - svar hurtigt :P

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Ejer ikke selv bogen, men kan se at det kongelige bibliotek og det danske filminstitut har den. Så ikke ud til den var på Statsbiblioteket... Dog bliver den nok svær at skaffe til weekenden...

Har du tjekket Komiks i mejlgade? Kan ikke huske om jeg har set bogen der. Er den af nyere dato? Det er et stykke tid siden jeg sidst har været forbi dernede.

Der ser også ud til at være to repræsentationer af værket. Du får ISBN numrene hvis du vil søge videre og/eller forsøge at få den fra et af bibliotekerne i kbh.
ISBN-13: 9780811861847
ISBN-13: 9781848561052
ISBN: 1848561059

Det er vidst det bedste jeg kan gøre ligenu.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

kunddizzle

• Gæst
tak for superhurtigt svar...

jeg har bestilt fra KBH bibliotek, men de kommer til at tage ca 2. dag og med helligdag fredag er det noget crap. Den på film/tv er IKKE til udlån :(

men jeg løber lige ned og kigger i Komiks. bor relativt tæt på.

Nu har jeg også bestilt den fra England uanset hvad - for vil også gerne ha' den til efter eksamen..

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Det var så lidt. Chancen for at få den hjem udefra havde nok været større hvis du havde spurgt i sidste uge.

Hvis du gerne vil læse et par reviews, så er der tre på worldcat.org http://www.worldcat.org/search?qt=worldcat_org_bks&q=Rogue+Leaders&fq=dt%3Abks
Det er den øverste, du skal klikke på. :-)
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

kunddizzle

• Gæst
det var godt nok behjælpeligt med de anmeldelser..  bogen siger åbenbart ingen reelle ting. og er faktisk bare bagcoveret af spillene med lidt mere info og billeder...

så nu venter jeg bare til biblioteks udgaven kommer og ser hvad den egentlig indeholder!

Hvis der er nogen som kender nogle gode artikler, bøger eller lign. må de meget gerne poste et link herinde :)
det skal helst have en faglig karakter, og ikke være fanmade