skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

100% Dansk guild i SWG

(Læst 4376 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pawskidk

• Gæst
Greetings..

Jeg har netop meldt mig in på dette forum i forbindelse med Star Wars messen i taastrup.. Og opdagede denne lille SWG diskution... NU er det så jeg skal som Medlem af Rådet i min guild i star wars galaxies Reklamere for vores guild... Vi er 100% danske, flinke og hjælper altid hvor der er brug for det.. Vi mødes flere gange årligt hvor vi fester og har det hyggeligt.. Vores Hjemmeside hedder www.swg-danes.dk hvis nogle er nysgerring, og vi spiller på Europe-chimaera serveren.. vores ingame kontakter står på vores hjemmeside, men ellers kan i kontakte mig ingame på enten Sucan mendosa eller 'Freja' brahik..

Må kræften være med jer :)..

Paw Christensen

tigermåz

• Gæst
http://www.swg-danes.dk/1723057Dette er et link til vores counsil.. Så er der lidt flere at kontakte hvis I spiller swg på Chimaera

Det ville være dejligt med nye mennesker at lærer at kende

På vegne af Danes
Nikoline ingame

Kega

• Gæst
Tigermåz. Er der stadig mange som spiller SWG? Tænker en del på at prøve det, men ved ikke lige hvor spændende det er efter de har lavet det til et standart klassebaseret mmo. Kan du anbefale det? Og hvor langtid tager det at level op? Hvilken klasse er brugbar? Har nemlig lidt svær ved at se hvad en Entertainer kan bruges til, udover pynt (er uvidende omkring spillet, ved det godt). Men prøvede trial'en og synes Entertainer var utroligt simpel at level op til 10-12 stykker (hvad nu max var i trial området). Vil dog gerne kunne bruge karakteren til noget, hvis jeg skulle spille. Og hvis jeg kun kan vrikke hofterne fra side til side, ja så er det vel ikke til den store hjælp i kamp eller noget andet :)

Håber du vil svare, på forhånd mange tak.

Mvh

Vincent76

• Gæst
Tigermåz. Er der stadig mange som spiller SWG? Tænker en del på at prøve det, men ved ikke lige hvor spændende det er efter de har lavet det til et standart klassebaseret mmo. Kan du anbefale det? Og hvor langtid tager det at level op? Hvilken klasse er brugbar? Har nemlig lidt svær ved at se hvad en Entertainer kan bruges til, udover pynt (er uvidende omkring spillet, ved det godt). Men prøvede trial'en og synes Entertainer var utroligt simpel at level op til 10-12 stykker (hvad nu max var i trial området). Vil dog gerne kunne bruge karakteren til noget, hvis jeg skulle spille. Og hvis jeg kun kan vrikke hofterne fra side til side, ja så er det vel ikke til den store hjælp i kamp eller noget andet :)

Håber du vil svare, på forhånd mange tak.

Mvh

Der er MASSER der spiller SWG og specielt på Chimaera. Lige nu er der Vet tilbud, så for dem af jer der har muligheden, så bør i kigge forbi og se hvad der sker.

Kega

• Gæst
Har nu prøvet det i en lille uge, men må sige det er noget svært at finde rundt og tyde de forskellige vinduer. Og ikke altid den godtager de quest/missioner man laver. Er dog dybt skuffet over man kun kan have 2 karakter per server (kan det virkelig være rigtigt?). Hvilket gør at jeg skal vælge om jeg vil spille min lvl 90 entertainer (damn, den var hurtig at level op).
Ved nu ikke helt om jeg er sold på det endnu.

Vincent76

• Gæst
Har nu prøvet det i en lille uge, men må sige det er noget svært at finde rundt og tyde de forskellige vinduer. Og ikke altid den godtager de quest/missioner man laver. Er dog dybt skuffet over man kun kan have 2 karakter per server (kan det virkelig være rigtigt?). Hvilket gør at jeg skal vælge om jeg vil spille min lvl 90 entertainer (damn, den var hurtig at level op).
Ved nu ikke helt om jeg er sold på det endnu.

Du kan have 2 toons per server, og ialt 16 fordelt på alle servers. Grunden er at det er et MMO, og nogle af spiller interaktion mekanismerne ikke ville fungere hvis du ikke var begrænset i dit valg af profession. Forestil dig at du kunne have alle professioner på din server, så ville du aldrig have brug for noget fra nogen anden. Det begrænser spillernes afhængighed af hindanden og sikrer at det er meget sværere at finde andre spillere (fordi du ikke ville vide hvor du skulle lede).

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
jeg ville meget gerne spille med jer, men jeg har desværre ikke råd. det kunne ellers være fedt, med en masse danskere :D

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Kega

• Gæst
Hmm, ved ikke rigtig om jeg kan følge dig Vincent, i at det skulle være grund til man kun bør have 2 karakterer per server. For stort set alle andre MMO kan du uden problemer have en af hver klasse. Min entertainer kan f.eks. på ingen måde hjælpe mine andre karakterer, og har svært ved at se hvordan de andre skulle gøre det. På et eller andet plan vil man jo være nødsaget til at søge hjælp hos andre.
Men hvis det er SOE's officielle udmelding er der jo ikke så meget at gøre, udover man kan være uenig :)

tigermåz

• Gæst
Det er muligt at have 2 toons per account per server, man kan ikke have dem på, på samme tid!! Desværre... Men i Danes gør vi meget i at hjælpe hinanden... eller prøver så godt vi kan ihvertfald!! Hvis du har spørgsmål når du spiller så giv mig et kald!! Som du måske ved kan du skrive privat til mig ved at skrive /tell nikoline og så en besked (eller mine andre tøzer, eller resten af counsil fra listen på vores hjemmeside)

Vi er en del aktive i Danes, normalt... pt er folk dog ikke meget på pga. sommeren og den slags!!

Hvis det er kan du også skrive til mig på Snorkenulla@hotmail.com

Skrift rettet af Leia Skywalker

Senest Redigeret: 06-07-2009, 00:23:36 af Leia Skywalker