skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars CCG Battle i Danmark!!!

(Læst 6034 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

twotak

• Gæst
” hallo there”
alle spillere, samlere og byttere i Star Wars ccg universet så der ballade i Forcen!!

Nu er det på tide vi får børstet støvet fra Tatooine af de gamle SW.CCG kort. Får samlet alle dem der stadig gerne vil lære spillet og naturligvis dem der
stadig spiller spillet, til en god Turnerings / hygge dag!
Så sæt hjerne cellerne i gang  og konstruer dit, til dato ondeste deck, kom og lær de wanna be’s hvordan det skal gøres!

Turneringen vil være ”open” dvs. Alle kort må bruges til og med det sidste set Decipher udgav (2001 Theed’s Palace).
Dog IKKE (V) Virtual kort ! udgivet online fra www.swccgpc.com

Håber alle dem der handler, bytter eller samler kan få gang i deres gamle rustne Swoop bikes og speeders for så at møde op, så vi alle kan vi få et godt langt Light VS Dark  side Battle Lørdag D 22-08-09.

Slaget og hyggen vil finde sted på Borgergade 23, A. 8700 Horsens, ca. 10 min gang fra banegården.

Turnerings Entre vil være 80 kr. Det vil gå ubeskåret til Premier..
Det selvfølgelig  gratis for dem der kommer for at kigge på, bytte eller handle lidt.
Hvis dette kunne have interesse så send  venligst svar eller evt. spørgsmål
til: Rasmus Juul Mariusholstsgade 10, 4.th 8700 Horsens.
Eller på mail: Judasmessias@hotmail.com
Eller pr tlf. +45-20969663
Inden den 14 Juli.
Så har jeg også en chance for at få samlet de FEDESTE Premier ind til de 3 bedste spillere!

MVH Rasmus Juul

ps. Hvis du kender nogen der kunne tænke sig at komme med så er det også cool. Bare tilmeld den / de ekstra pers når du Mailer, ringer eller skriver..

pps. ja ved godt det er posted 2 steder nu :) men jeg syntes lige det er vigtigt at få med under , andre spil også :)

twotak

• Gæst
 :-oRETTELSE. TOURNERINGEN VIL VÆRE OPEN!
(DVS alle kort også V kort.)
Vigtig rettelse for alle der ved hvad jeg snakker om :-D

og igen feel free to ask me, hvis du vil vide mere :)