skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Café Den Hvide And

(Læst 2677 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Ti minutter efter de er lettet fra Senatsbygningen lander Zan sin speeder ved en bred gade fyldt med mennesker, mon calamari, twi'lekki og hundredevis af andre racer.

"Se, det var da en god tur," siger Zan med et smil til Philos.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
((Philos))

"Du overskred kun fartgrænsen på de lige strækninger, Zan, så ja." Philos nikker med et smil og stiger ud af speederen. "Hvor skal vi hen herfra?" Han glatter af gammel vane sin kåbe.

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Leia Skywalker

• Global Moderator
Zan fremtvinger et fornærmet udtryk. "Højst med 2 km i timen, Phil."

Zan stiger selv ud og sikre sig speederen er sikret mod tyveri. "En af mine yndlingscaféer, Phil. Tror jeg har haft dig med herhen en gang før... har jeg ikke?" Det sidste er vidst mest en kommentar til Zan selv.

Zan begynder at gå ned ad gaden.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
((Philos))

"Det ved jeg, når jeg ser det," svarer Philos og ser sig nysgerrigt omkring, idet han følger efter Zan. "Hvad hedder den?"

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Leia Skywalker

• Global Moderator
"Den Hvide And," siger Zan og slår samtidig ud med hånden mod en café lidt længere fremme.

Over døren hænger der et skilt med en hvid and og små finurlige mønstre er lavet i siderne af skiltet. Ganske elegant at se på. Der er store vinduer ud til gaden, hvilket giver folk lov til at kigge ind, når de går forbi.

"Det er en af de bedre caféer i Senatsdistriktet."