skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

SWG

(Læst 3778 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Yo Skywalkerz

(kunne umiddelbart ikke lige se et emne om det her, men hvis der allerede er et så.. jah kan moderatorerne bare slette det her.)

Jeg tænkte på hvor mange der stadig spiller SWG?

Personligt er jeg lige nu inde i en af de perioder hvor mit RL er lidt mere prioriteret end SWG, nok mest på grund af det gode vejr.

Ellers var ideen bare at høre hvem der stadig spillede og hvilken server osv. Jeg spiller selv på sunrunner hvor jeg forsøger at holde forretningen og interessen for SWG igang ved hjælp af trader systemet.
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>

pawskidk

• Gæst
Hejsa der.. Jeg har netop lavet en anden post hvor jeg fortæller lidt om min guild.. Vi er godt nok på Chimaera serveren, men i sidste tilfælde er der jo server transfer.. Du kunne jo kigge engang på det hvis du er interreseret.. men vi er 100% danske i guilden, og vi sætter kvalitet af spillere, over kvantitet hehe... men kig engang :).. sender lige link igen til vores hjemmeside.. www.swg-danes.dk ..

Må kraften være med dig :)

tigermåz

• Gæst
Jeg spiller også på Sunrunner af og til.... Jeg har en guild med ganske få mennesker fra Danes på Chimaera!!!

Min guild hedder Alderaan Dragons (ALDRA) lige nu bor vi på Naboo i en meget lille by der hedder Dragonslair... ude nær kysten!!

Guilden er rebel/neutral... ved godt det ikke er sjovt at være i en inaktiv guild!!

Men som Pawskidk siger er vi en del danskere der spiller på Chimaera... vi er en mixed guild! Hvor vi i stor stil lægger vægt på at have det sjovt sammen!

Vi har et godt samarbejde med andre guilds til Heroics og den slags!!

Du ka jo eventuelt lave en toon der og komme og snuse lidt... du skal være ganske velkommen!!

På vores hjemmeside er der en liste over counsil, det er den flok der kan guilde dig :)

På Sunrunner er jeg: Reanna, Snorkenulle og Bellis.... m. flere, men jeg er mest på de 3

Må saften være med dig altid    citat: Spinal- Mawl  (EU- Chimaera)

Skrift rettet af Leia Skywalker
Senest Redigeret: 21-07-2009, 01:21:12 af Leia Skywalker

Cronicle

• Gæst
Cron' her... Spiller på Starsider nu efter gratis server transfer udkom.

Hvis du godt kan lige at rp mandalorianer så kom forbi og check Mando ud. Jeg ved godt det ikke er for alle men kig alligevel forbi :)

http://mandalorianbrotherhood.guildportal.com/