skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Lets have some fun!

(Læst 9718 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Zan har fået hans militærstøvler på - de stod nærmest. Han griber en kort jakke, og kigger på Tara. "Du skal ikke ha' en jakke på?"

Han tjekker om han har det hele; nøgler, credits, ID, knive, blaster og det løse.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
((Tara))

"Øh..." Hun ser ned af sig "Jeg havde vist ikke en på, da jeg kom...?" Hun fniser igen. Hvor mon hendes jakke egentlig var?"
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
Zan griber en læderjakke og rækker den frem til Tara. "Du kan låne den her."

Jakken vil selvfølgelig være for stor til Tara, men holde hende varm.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
((Tara))

"Tak!" Tara hiver jakken på med et stort grin, og rækker armene ud til siden. Jakken når et godt stykke ud på hånden - fingerspidserne stikker lige ud, og hun fniser piget.

"Hvor er jeg fin"
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
Zan griner lidt. "Ja, du ser godt ud."

Hvis Tara mærker efter på inderlommen vil hun opdage, at jakken er belejligt udstyret med en kniv.