skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

SW Simpsons VS Family Guy VS Robot Chicken

(Læst 3169 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • "A Great Jedi"
Hvilken en af disse SW Funmovies og episode kan i bedst lide. Simpsons SW afsint,
Family Guy Blue Harvets (sw film med family guy), eller Robot Chicken star wars. min er Family Guy. Og forklar venligst hvorfor.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
...Simpsons SW afsint...

Hvad er det, for et Simpsons-afsnit? Det har jeg aldig set. Har du et link til et klip fra det?

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Du kan sikkert finde et klip på Youtube - da det er copyrightmateriale vil jeg ikke selv prøve at finde det og smide et link poå skywalker.dk

Du kan dog få coveret fra DVD'en, hvis du skal ud i butikkerne og lede efter den.

Selv om de står på hylden så har jeg endnu ikke set Blue Harvest og Robot Chicken og Simpson har jeg glemt, så jeg kan ikke selv spare på spørgsmåket.

Men jeg synes da klart, at du selv bør lægge for, plokoon. Man kan jo ikke forlange, at andre skal svare på noget man ikke selv vil. :wink:
Senest Redigeret: 26-04-2009, 21:10:07 af Mr. Mundi

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Darth Kaze

• Gæst
Det simpsons afsnit er hvor Homer bliver sikkerhedsvagt, hvor mark hamill skal til convention med sygelige syge fans, der vil æde ham med hud og hår for at få et bid af ham. Så vidt jeg erindrer passer Homer også på Mayor Quimby imod mafioerne og mark H kommer med linien - Use the fo..for...fork.. Skal ses før den forstås..;) Men udefra coveret er Homer aldrig DV.

Det er et simpsons afsnit 328 hvor GL er med under synonym, hvor Bart og Lisa tager dybt pis på GL. De er en udgave hvor alle vintage nørder, får lov til at stille deres kritiske spørgsmål til neo filmende hvor GL svarer som man kunne forvente det - rigtig sjovt afsnit!!

Family Guy afsnittet er sjovt lavet, tiltider meget forudsigelig plat i onelinerne - men man skal jo kunne tåle lidt sjov når der er amerikansk stodder humor blandet ind i det.