skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Batman the dark knight of Gotham.

(Læst 4639 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Som sagt har jeg så fået købt min første Batman Item på Ebay.

fik hjælp af en fellow skywalker til og klare budene og til dig vil jeg sige rigtig mange tak igen for din asistance :).

Det blev til en Batman Cowl....det vil sige Batman´s hoved beklædning.

så første skridt er taget til et uber fedt kostume, og rigtig mange mangler hehe.

Darth Pingu Awakens

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Det ser da rigtig fedt ud. Glæder mig til at se mere.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg glæder mig rigtig meget til og se den irl ihvertfald :)

kan næsten se det for mig som kostumet blir når det er færdig.
Darth Pingu Awakens

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
hehe igen det er fedt predator,jeg glæder mig både til dit kostume bliver færdigt, men osse meget til jeg får mit Joker kostume :-), og så glæder jeg mig aller medst til at vi kan møder som fjender :evil: :-P :-D :evil:

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
Well done makker! Så kan du afhøre mig på gode gamle batty manér, når jeg får mig joker kostume færdigt :-o
Synes det ser fedt ud!
.:il[Johnny Depp - The worlds greatest]li:.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
so far har jeg lagt det på hylden igen.

jeg havde købt min førreste batman ting, nemlig hoved beklædningen, men pludselig ville idioten på ebay ikke sende mig min pakke fordi en her på skywalker stod for købet for mig, og så skulle pakken bare sendes til mig, det ville han ikke og trækkede auktionen tilbage......så blev ret sur over det og droppede projektet.....ihvertfald indtil videre og ved ikke hvornår eller om jeg genoptager det igen......screw it.
Darth Pingu Awakens

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Så er projektet på benene igen, og denne gang lykkedes det og få fat på en ny Batman cowl fra usa.

Tænkte jeg ville smide lidt nyt omkring projektet ind her, overvejer og sælge ud ag mine andre kostumer, eller noget af det og få bygget en cool bad dragt.

lige nu går jeg efter Batman Arkham Asylum, hvor masken også er fra og man kan se hvis man kigger godt efter, og evt kender spillet.
Senest Redigeret: 23-05-2010, 00:40:14 af Predator
Darth Pingu Awakens

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Mega fedt, at du har fået den! jeg glæder mig virkelig til at se dit kostume færdigt!  :wink: :-D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Jeg er også rigtig glad for den :)

Den sidder ret godt på hovedet, ikke for luftig i siderne, flere af dem jeg har set er  lov budgets masker på ebay som sidder af h til (jep denne er lidt små pebret hehe)

Ørene på den her er massivt gummi så de står flot op hele tiden, hvor imod de billiger falder ørene ud til siden og set ser ikke ret godt ud efter min mening.

men jeg glæder mig også super meget til og få sat mere af dragten sammen.

Hovedsagelig går jeg efter Arkham asylum looket, men kan jeg ikke finde selve den rigtig grå krops dragt laver jeg min egen helt sorte hybrid version af Batman, som stadig vil se okay cool ud efter planen.

kan evt tage den med til Holstebro den dag vi skal mødes master, så du kan se den IRL
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Masken ser flot ud, P. 8-) Så skal resten 'bare' lige samles. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det skal det, men det er forholds vis let og finde delene til det så det skal nok lykkedes.

der er dog en del endnu, men vi tager det som det kommer :) en ting af gangen.
Darth Pingu Awakens

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Damn den er nice Pingu, og efter min mening meget federe end den første du postede billeder af her i tråden. glæder mig til at se dit færdige resultat.
I reject your reality and substitute my own!!

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Dan som jeg skrev på facebook så har batman knap så meget skæg XD...

Men den er helt klart rigtigt fed, og glæder mig meget til at se den irl, tror virkelig den danner basis for et rigtigt lækkert kostume
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Bare rolig Alus, skægget er kun fordi jeg ikke lige gad tage det af for et enkelt billed, men når dragten blir mere komplet ryger det naturligvis.

Batman er glat som en babyrumpe uden skæg :)

Nemo, jeg synes også den er en hel del federe, håber jeg kan få fat på den rigtige grå body suit fra Arkham Asylum, glipper det blir det en sort hybrid Bat dragt efter eget design, men stadig meget i stil af det i filmene.

jeg er super glad for masken, og glæder mig til et mere komplet look.....Joker bring it on   8-)
Darth Pingu Awakens

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Masken ser ud til at sidde rigtig godt  :-) Jeg tilslutter mig de andre: glæder mig til at se det endelige resultat!

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!