skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

GM søger friske spillere til Star Wars pen&paper

(Læst 1801 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lord Revan

• Gæst
Hej alle i som tjekker dette emne!

Jeg søger nogen friske gutter og gutinder, til 2 forskellige Star wars pen&paper senerier. (max 5 til hvert spil.)

Nogen af jer som læser dette, ved nok at jeg uden for dette, er en del af en loge, hvor en af hovedemnerne er at lave star wars live rollespil. Dog da jeg savner at spille klassisk rollespil, hvilke startede det hele for mig, ønsker jeg at begynde at spille igen.

Før jeg begynder at forklare om de 2 eventyr, vil jeg forklare, at jeg bor i Hedehusene i en lejlighed skabt til pen&paper rollespil, dog er jeg også frisk på at tage ind til københavn, hvis det kræves...

Det FØRSTE senerie tager udgangs i den gamle republiks æra, mellem Jedi Civil War, og Dark Wars
(mellem KOTOR 1 og 2). Det er en tid hvor det er muligt at spille Jedi som Sith, samt andre brugere af Kraften.
"Efter at Revan vente tilbage til lyset, og besejret sin gamle ven Malak, vandt Republikken kampen mod Sith Imperiet. Dog er ikke alle sith blevet slået, og de der er tilbage, slår sig ned på fjerntliggende planeter og kalder krigherrere. Det kommer dog til, at disse sith begynder en civil kamp mod hinanden."

Det ANDET senerie tager udgangspunkt i Klonkrigene. Her spiller hver spiller klonsoldater i en fælles enhed der har til opgave at bekæmpe Separatisterne. "Klonkrigene gemmer på mange fede historier, som bare venter på at blove opdaget. I et spil hvor ingen spiller kan lave karaktere der kan gøre brug af Kraften, tvinges alle spillere til at samarbejde i god strategi og taktik.

Jeg har alt en god GM skal bruge (de nye regelbøger, GM screenen, miniatuere, og andre star wars bøger der giver god ensigt i star wars universet)... Dog har jeg ikke terninger til alle, så det skal selv skaffes.

Det var vist det for nu. Håber der sidder nogle folk derude, som er klar på at besøge en Galakse langt langt væk....

Hilsen Chris Stougaard (erfaren rollespiller)