skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

star wars toptrums ep 1-3

(Læst 3428 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

obi-lind

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
  • May the force be with you
jeg har købt star wars top trums ep 1-3
og jeg syntes nu at kansleren har for lidt i kamp ferdigheder kun 25 og en super battle droide har 38
og yoda har 50 . og når man tænker på at yoda næsten ikke kan besjer kansleren. 
you can strike me down then i come more powerfull

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Genopliver lige et meget gammelt emne (som admin bør jeg jo følge reglen om, at anvende eksisterende tråde frem for at starte en ny om samme emne, og specialt da ved en regel, som jeg selv har indført ;:).

Mit spørgsmål lyder: Hvor mange af disse Star Wars Top Trumf kortspil kom på dansk?

Jeg købte et med fartøjer fra alle 6 film og et med karakterer fra Episode III (mener kun det var fra Episode III men er ikke 100% sikker på det) for nogle år siden, og disse to spil er de eneste, som jeg har set på dansk. Desværre solgte jeg dem på en convention for et par år siden, hvilket jeg har fortrudt, så nu er jeg på jagt efter dem igen.

Der findes også et gammelt Supertruf spil (Suprertrumf i Verdensrummet), hvor der er anvendt to billeder fra Star Wars (Star Destroyer og TIE Bomber), navne og fakta matcher dog ikke officiel SW data. Solgte også dette spil, da jeg blev tilbudt det dobbelte af, hvad jeg havde givet for det, men vil gerne have det igen.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.