skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Lego Star Wars - Stop Motion

(Læst 8749 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Commander Cody

• Gæst
de effekter du laver såsom eksplosioner, ild og skud hvor for du dem fra ?

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Mener du lyden eller animationen?

Jeg har faktisk lavet alle mine film, kun ved hjælp fra MS Paint og Windows Movie Maker. Så når du ser et skud eller lign., så har jeg bare tegnet det oven på billedet i paint. Og lyden er taget fra forskellige steder.

Men ellers kan man købe alle mulige programmer, ligsom dem du ser i de andre videoer. Men i mine videoer bruger jeg kun Paint og WMM, hvilket er standart på de fleste Windows-computere. :-D

Commander Cody

• Gæst

Drannion

• Jedi Ridder
Senest Redigeret: 01-09-2009, 17:41:26 af StarWarsDKYT

Commander Cody

• Gæst
ham der brickunit hvis han er en person så er han da død ?

for R.I.P betyder da død ?

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
R.I.P. står for 'Rest in peace' - 'Hvil i fred'. Og ja han er død, som StarWarsDKYT skrev.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Drannion

• Jedi Ridder
Jeg kan så glæde alle der følger med i Solitary med, at BrickUnit stadig lever. Det var åbentbart bare en joke.

Men hvis i vil følge med i serien, må i selv finde den, for jeg vil ikke reklamere for noget ,der har med det fjols at gøre. Der er bare nogen ting, man ikke laver sjov med.

Læs det selv her, men lad være med at kommentere det for meget, da vi nok skal holde os til emnet.

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
De er gode :-D  :lol:
Senest Redigeret: 26-10-2009, 12:46:33 af Leia Skywalker
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Drannion

• Jedi Ridder
Her er traileren til næste episode af The Lay-Wah Saga:
Trailer for The Lay-Wah Saga - Episode V

Jeg deltog for nyligt i thefourmonkeys' stop-motion konkurence. Min film The Lay-Wah Saga - Episode IV  blev nomineret til 'Best film from channel from 501 to 1000 subscriptions*'
Desværre vandt jeg ikke, men det er stadig fedt at blive nomineret. Her er showet: thefourmonkeys Contest Results Awards Show

*En subscriber er én, der abbonerer på ens film. Så hver gang man uploader en film, får subscriberen det at vide, så han kan se den med det samme. Subscribers er på en måde det samme som fans.

Her er nogle af brickfilmere på YouTube's antal subscribere:
StarWarsDK (mig) 870 subscribers
spugesdu 10.396 subscribers
darthmilo77 15.362 subscribers
SmeagolStudios 5.315 subscribers
pizzamovies 13.612 subscribers
forrestfire101 82.312 subscribers
ThatBobaFettGuy 4.613 subscribers
Zoot101 2.614 subscribers
Keshen8 23,256 subscribers

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Det er virkeligt godt lavet, mangler måske lidt bedre effekter til lyssværd, laser og ild, men synes stadig dine film er cool. Keep up the god work  8-)
I reject your reality and substitute my own!!

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Ny har jeg brugt meget af vinterferien på min stopmotion film. Jeg lavet en for to uger siden til et projekt i skolen. Den blev lige pludselig slettet. Så redigeret jeg den igen. Så kunne skolens computer ikke vise den :-P

Som sagt har jeg mange projekter igang. Det med Boba´s Revenge som jeg kalder den, kommer nok ud om to måneder. Jeg vil også lave en sørgelig film men musikken fra Avatar som inspiration. Den hed Appo´s Last Stand.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Drannion

• Jedi Ridder
Det er vel ikke rigtigt en fanfilm, da LEGO har produceret den, men det er stadig flot og sjov stop motion. :wink:
http://starwars.lego.com/en-us/2min/default.aspx

Drannion

• Jedi Ridder
Efter et par års pause, er jeg kommet igang med stop motion igen - eller "brickfilming", som man kalder det. :)

Jeg har uploadet episode 5 og 6 af min serie "The Lay-Wah Saga".
Episode 5 blev egentlig optaget for 2 år siden, men jeg blev først motiveret til at færdigøre den for nyligt. Jeg blev nogenlunde tilfreds med resultatet, men må indrømme at den nok er lidt langtrukken.

Episode 6 er jeg derimod meget tilfreds med! Nyt HD-kamera, ordenlige effekter, og rigtige stemmer! :D Jeg er også begyndt at bruge "royalty-free" musik, så jeg ikke bliver sagsøgt. :-D

I skal være velkomne til at springe 5'eren over, men jeg vil gerne invitere Jer til at se EPISODE 6, hvis I kan undvære 10 minutter! (Der er et kort resumé af 5'eren i starten)

The Lay-Wah Saga: Episode 6