skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Rollespillets afslutning ((Aprilsnar))

(Læst 3809 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg kan ligeså godt sige det, som det er folkens. Jeg føler simpelthen ikke, jeg har overskuddet til rollespillet mere. Ikke nu, hvor jeg også har Shadow Pages kørende. Det tager desværre for meget af min tid, og sat overfor valget, er det Skywalker, der ryger i baggrunden. Shadow Pages er noget, Ani og jeg har arbejdet på sammen, og det er derfor ikke noget, jeg bare lige lukker. Til gengæld skal der også være tid til at gøre det ordentligt, og det synes jeg ikke, der er, sådan som tngene er nu.

Jeg beklager meget, især overfor jer, der for nylig har lagt energi i, at skrive nye karakterer. Jeg håber I forstår min beslutning. Det har været hårdt, at køre spillet, men også rigtig sjovt, og jeg føler, det har knyttet os tættere sammen :) Det har været 2½ gode år - but all good things come to an end. Og den har vi nået her :)

Jeg ved endnu ikke, om sektionen bliver fjernet, men indtil videre lader jeg den stå, så folk får mulighed for evt. at copy+paste yndlingstråde, karakterer og den slags :)

Tak for alt, venner :)
Senest Redigeret: 07-06-2009, 18:24:50 af Mara Jade
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • KAFFEN LEVER!!!
Er det nu at man skal spekulere på om den annoncering har noget med 1. april at gøre...?

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Seriøst? I har jo også arbejdet på et plot hertil. Det vil da være rigtig ærgeligt at lægge det fra jer.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå I ikke vil droppe SP, men er der slet ikke håb for spillet her?

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Er det nu at man skal spekulere på om den annoncering har noget med 1. april at gøre...?

Ja, helst... Den annoncering burde gerne komme snart. Ellers er det lige før jeg begynder at spekulere over "Hvad nu hvis det *var* rigtigt....? o_0"
Så endten har GM'en meget dårlig humor, eller også har hun fået noget galt i halsen, og annoncerer dette på en dag hvor alt, hvad man siger, er forkert... O.o
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Jeg satser på det er en aprilsnar. :wink: Der plejer jo at komme hver år et eller andet sted på forum.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det gør de nemlig, og da Wulff ikke havde lavet en i år, så tænkte jeg, at det var min tur ;)

Selvfølgelig lukker spillet ikke ;) Fjollehoveder ;)

-aprilsnar :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
He he.  :wink: Så blev jeg ikke fanget af nogle aprilsnarer i år.

Det var en god en. :lol:
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Til at begynde med troede jeg faktisk lidt på det (derfor min tidligere post :-P ) mest fordi jeg tænkte, nej Ani er ikke den store fan af aprilsnar så Mara ville da ikke gøre det. Men jo mere jeg tænkte over det tænkte jeg at du ikke ville give det op så hurtigt og pludseligt og så selvfølgelig at det var dagen som det var :-P

Så, jeg kan nok se mig som faldet lidt i fælden :-P det er nok den bedste aprilsnar jeg er faldet for længe :-P

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Hygge

• Gæst
Jeg faldt 100 procent i den.