skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars Chronicles Of Young Skywalker

(Læst 3229 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Her er to film episoder jeg synes er for fede.

jeg er helt vild med den lille dreng som spiller Luke Skywalker som meget ung, han gør det simpelhen bare for godt af hans alder.

Filmen går dog imod tids linjen, men tænk ik på det når i ser den men bare nyd forstillingen, den er for flot lavet og der er en god slat humor også med effekterne som dog alligevel er fede.

Episode I
http://www.youtube.com/watch?v=3TVkJ32Ubgo&feature=related

Episode II
http://www.youtube.com/watch?v=ux_L2ht8f5A
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Hm ... tja ... I don't know.

Synes ikke de er helt vildt fede. De er gode, men jeg har set bedre må jeg indrømme.

Der var en del fejl foruden at det går imod tidslinjen, hvilket jeg ikke plejer at være særlig begejstret for. Der var nogle steder hvor jeg tænkte, det burde han ikke kunne, han er for ung til at kunne kæmpe mod en voksen Sith.

Der var også et hul et sted. Man ser i den første del, at Luke ikke render rundt med et lyssværd det meste af tiden og så da han får blasteren revet ud af hånden står han pludselig med et. Det lidt en bommert. Og så det at de bruger et andet lyssværd for ham at fægte med end det han gør rundt med i bæltet i episode II er også lidt tydeligt.

Knægten der spillede Luke gjorde et godt stykke arbejde men de kunne godt have valgt en anden til at spille Han. Han spillede og talte lidt som om "jeg er tvunget til at være her, jeg gider det egentliig ikke".

Og så er der historien men den har jeg allerede givet min mening om, så det behøver jeg ikke uddybe. Og så det at de kaldte Endor en planet når det er en måne :-P lille detalje, men dem der kender Endor filmene og alt det ville kende detaljen :wink:

Den er ok, men den er ikke til at råbe hurra over.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
nu skrev jag også at man ik tænke over den men bare nyde den  :wink:

og husk lige Jaina, det er kun børn der er med i den nok med hjælp fra voksne but still  :-)
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Ham der spillede Magmus lignede ikke ligefrem et barn i den størrelse må jeg indrømme.

Og det kan godt være det bare er mig, men det er lidt svært at nyde den når der er de tanker der poppede ind i mit hoved som jeg skrev foroven.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
kom nu ned fra din arrogante pedestal.

mener det er en lidt arrogant mening og ha, men ja så er vi så forskellige jo.

Det er ok at have sin mening selvfølgelig, men kan du ikke glædes over andre arbejde hvis ik liiige det passer sammen ind i historien i star wars......dette her er lavet for sjov er jeg sikker på og det er da fedt lavet :)

kan du ikke tåle man laver lidt SW ud over det passer sammen er du lidt snæver synes og så forstår jeg sgutte du læser EU bøger da der er flere eksempler på det ej heller passer sammen med den orginale SW historie.

er han ik en dreng.....han er da heller ik ligefrem en voksen mand med småfed øl mave og skæg stubber og ej heller teenager, så hvad definer du som dreng ??

en baby med sut i munden og hår krølle på hovedet ??  hehe :)
Senest Redigeret: 07-03-2009, 13:07:30 af Predator
Darth Pingu Awakens

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Hvis jeg havde skrevet mit indlæg kun med grundlag på at jeg kun ville skrive om hvad jeg havde haft imod historien, så havde der stået noget helt andet, men det har jeg undladt.

Og nej, en dreng er ikke kun en baby med krøller, men en mand er også andet end blot en voksen med ølmave.

Og mht. EU, jeg læser det så længe jeg har lyst til fordi det rent faktisk stadig er en del af den officielle tidslinje. Det kan godt være at jeg har noget imod AU historier, men det er min mening og den har jeg lov til at have, lige som at du har lov til at have din.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Selvfølgelig har du det og det vil jeg ikke benægte dig :)

indlægget skal heller ikke forståes som et hade indlæg imod dig, slet ikke, men jeg ha dog en mening ligesom du har din og alle andre bruger har deres her på skywalker.
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Men ligefrem at kalde andre arrogant, fordi de har en anden mening, det er måske at gå lidt langt :)

Jeg har ikke selv set filmene deroppe, så endnu kan jeg ikke udtale mig om dem, men Jaina har sin mening, og du har din, og det tror jeg bare I skal lade det ligge ved :)

Sætter mig til at kigge filmene, når jeg får tid, så skal I få min mening om dem ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Må give Predator ret i, at dit indlæg virker som en arrogant holdning til filmen og til Star Wars AU i al almindelighed Jaina. Ved godt at det ikke er din hensigt, men mange nye brugere der ikke har mødt dig kunne opfatte det sådan (ved godt at Predator ikke er en ny bruger og at han har mødt dig til adskillige arrangementer). Du har ret til ikke at synes om filmen lige som Predator har til at at synes om den, ingen af jer har uret, i har bare ikke samme mening, længere er den ikke.

Går lige lidt off topic nu, men meget Star Wars AU er jo langt langt bedre end Star Wars EU, på trods af, at det er uofficielt. Ja EU er desværre en del af den officielle tidslinie, selvom jeg personligt ikke anderkender dem som sådan. Officielt Star Wars er de tre film i mine øjne og intet andet, ved godt jeg er i absolut mindretal med denne holdning.

Angående  filmen så er den godt lavet og ham, der spiller Luke er god af sin alder (har lidt samme frisure som Sindel Towani (Aubree Miller) i Ewok filmene). Kæft det rulede da Darth Magmus bruger orgelet fra et Vintage Rebo Band playset som holoprojector, der markede jeg en hel del, Luke bruger samme orgel som communicator og Solo's communicator er jo cockpitet fra enTIE fighter (endten modern eller vintage battle damaged  :wink:). Som sagt en god kommendie, der ikke tager det så tungt, og ham der spiller Luke har som sagt en del talent og udstråling.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.