skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

STAR WARS LIVE - AFLYST!

(Læst 2292 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lord Revan

• Gæst
--------------------------------------------------------------------------------

Vi må desværre meddele, at det uheldige er sket.

Vi er bliver nødsaget til at aflyse Star Wars live Scenarie, Smuglers Of The Bright Hope, da den skole som det hele skulle have foregået på, har trukket deres aftale tilbage i sidste øjeblik, og efterladt os med intet spil at spille. Vi beklager utrolig meget og alle jer, som har betalt, har selvfølgelig fået jeres penge tilbage.

Hvornår scenarie så kommer på benene igen, ved vi ikke, men regner med at det bliver i vintermånederne da der ikke er så mange andre senarier på de tidspunkter. Vi er allerede igang med at finde nye skoler/gymnasier, som er spil-værdige, så vi beder jer om tålmodighed her.

Når vi har fundet det rette spilsted, så vil vi komme op med en ny dato i god tid.

Vi forstår godt, hvis mange af jer er triste eller måske sure over at dette sker så tæt på spilstart, og med det kan jeg kun give jer ret, i at dette er noget møg!

Vi beklager endnu en gang meget.
Mvh. Logen The Shadows

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
bare sif til når i har et andet sted, min interesse står ved og har også nu fået mig meldt ind i jeres loge.
Darth Pingu Awakens

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
det er trist, jeg håber det kommer op igen